Každá povídka o zaklínači by se dala shrnout do jednoho odstavce. A samotná sága o zaklínači tak na 2 strany. Dějová linka je relativně přímá a jednoduchá.
Myslím si, že není na místě srovnávat kvality příběhu hry se ságou. Protože je to jako srovnávat jablka a hrušky. Sám Sapkowski se proti zpracování pokračovaní svého díla ohradil.
Přesto se hra dá ve své kategorii považovat za nadprůměrné dílo.
Ještě bych dodal, že příběh ve hrách považuji za velice nápaditý a dobře zpracovaný.
Tiny: tady máš odkaz na článek z října minulého roku ze zpravodajského serveru Lidových novin [ odkaz ] . Citace z článku "Překladatel Sapkowského románů Stanislav Komárek je velmi pečlivý a dává si záležet. Předběžně odhaduji termín vydání české mutace na listopad 2014, " A pokud se ti nechce čekat na překlad, tak si to můžeš přečíst v originále odkaz : [ odkaz ]
Silchas Zmar: Ohledně toho vzhledu Ciri, tak jizva je památka od Bonharta. A v knize Paní jezera jí na konci začínají bělet vlasy. Věk se dá také lehce vysvětlit vzhledem k tomu jakými schopnostmi oplývá. Pokud vím tak cestování bylo vždy vysilující.
RUDY: Zajímavý postřeh, díky. Tak mi z toho všeho vychází, že pokud si chce někdo opravdu vychladit pití, je pro něj mlhovina Bumerang jasná volba Odtamtud bychom měly začít exportovat kostky ledu, s heslem nejchladnější nejlepší.
takon999: Jo to přesně odpovídá rozmezí 2-3K. Takže je to dost dobře možné. Co možné, ba přímo pravděpodobné.
Solomon: Rozhodně máš pravdu v tom, že takový výstřel by se neobešel bez komplikací. Přece jenom je ve vesmíru zatraceně nízká teplota. Vlivem teploty mohou nabývat jednotlivé materiály, z kterých je zbraň složena, jiných rozměrů (Teplotní roztažnost) a to by mohlo následně vést k nefunkčnosti zbraně jako takové.
Není potřeba nikterak upravovat náboje. Zbraň by teoreticky měla bez problému vystřelit. Doporučuji googlit internet je takovýchto otázek plný a odpovědí se dostává celkem často.
takon999: Není a ani nemůže být a vzhledem k třetímu termodinamickému zákonu ji ani nemůžeme dosáhnout. Teplota ve vesmíru se této teplotě pouze přibližuje (teda pokud myslíš přímo teplotu absolutní nuly -273, 15C 0K) . BTW: (Námi nejnižší dosažená teplota je 280 pK, jedná se o tzv. Boseho-Einsteinův kondenzát. Při těchto teplotách se dostává ke slovu kvantová fyzika. A dokonce fotony prolétající B-E kondenzátem zpomalily na rychlost jízdního kola. No jo pro fyziky je to zcela nový svět kouzel, záhad a pohádek )
Solomon: Ve vesmíru teplota rozhodně 0 K (-273, 15C) nikde není. Nejnižší teplota v prostředí mezi hvězdami je kolem 2 -3 K. No cos napsal o těch 120C je sice pravda, ale zapřemýšlej kapku nad tím. Jde o to, že tato teplota vzniká přeměnou kinetické energie úderníku na teplo. Vím je to hodně obšírně, chtělo by to někde načíst a podat podrobnější zprávu, ale teď zrovna na to nemám čas. Takže si to budeš muset vyhledat sám . Jo rozdílnost tlaku by to taky neměla nikterak ovlivnit.
Solomon, DwaneDibbley: Pánové jen pro připomenutí, střelný prach je tvořen těmito prvky KNO3 (dusičnan draselný) , C (uhlík) a S (sírou) . Z toho vyplývá, že střelba ve vakuu nepředstavuje žádný problém.
MateuM: Takhle zaujatě to nemůžeš brát. I ty po chvilce zdravého zauvažování, bys měl být schopen přiznat, že tyhlety nepříjemné excesy provádí obě dvě korporace.
Musím se přiznat, že mě to vůbec nepřekvapuje. Japončíci teď zjevně nemají moc času a většina těchtěch driverů přijde až po launchi. Je opravdu škoda, že tolik druhů periferie z PS 3 bude nekompatibilní, ale s tím asi nic nenaděláme.
Rascal: Několikrát jsme FIFU hráli v 5-ti lidech 2x Sixaxis + 3x Dualshock 3. Dokonce jsme to zkusili jednou v šesti 2x Sixaxis + 3x Dualshock 3 + Logitech Dual Action (byl připojen do USB portu) . Musím se však přiznat, že hra byla značně nepřehledná. A ve čtyřech hrajeme poměrně často (Warhawk, Motormstrm, FIFA ...) .
Rascal: Několikrát jsme FIFU hráli v 5-ti lidech 2x Sixaxis + 3x Dualshock 3. Dokonce jsme to zkusili jednou v šesti 2x Sixaxis + 3x Dualshock 3 + Logitech Dual Action (byl připojen do USB portu) . Musím se však přiznat, že hra byla značně nepřehledná. A ve čtyřech hrajeme poměrně často (Warhawk, Motormstrm, FIFA ...) .
Silent: Otázka toho zdali oko bere rozdíl 30 a 60 fps je opravdu relativní. Odpověď bude vždy jiná, protože zde záleží na célé řadě dalších faktorů. Doporučuji přečíst toto [ odkaz ]
Toreador: Dualshock2 sice nemá USB konektor, ale za pomocí dodatečné periferie je kompatibilní. Stejně tak Dualshock1 s PS2 (V tomto případě bez redukce) . Jde mi, ale o to, že Dualshock4 běží na Bluetooth v2. 1+EDR. Tato technologie je zpětně kompatibilní i s Bluetooth v1. 2. Díky tomu by neměl být problém s headsedem pro PS3. Stejně tak PS Move je plně podporován. Takže kompatibilita s Dualshockem3 by byla možná, kdyby se k tomu Sony rozhoupalo. Důvody proč tomu tak není jsou podle mého názoru dva:
1. U PS4 her, které by využívaly specifických funkcí nového ovladače. (Podobně tomu tak bylo i o použití Dualshocku2 při hře Heavy Rain)
2. Zjevně v očích Sony se jedná o neekonomický krok.
Ať už je to jak je, jsem si vědom, že tímto svévolným tlacháním nic nezměním. Dokonce ani nemám ambice aby se něco měnilo.
Mikovec: Pokud vím tak jsem se k hospodaření či ekonomické politice korporace Sony v předchozích příspěvcích vůbec nevyjadřoval. To, že mě něco zarmoutí ještě neznamená, že se jedná o negativní věc.
Zjevně jsem se špatně vyjádřil, když si byl schopen po mých několika větách analyzovat mou ekonomickou negramotnost. A následně mě obdařit článkem kde osvětluješ mě primitivovy svět ekonomiky. Do budoucna zkusím zapracovat na svém psaném projevu aby k znovu nedocházelo k těmto nedorozuměním. Stejně tak ty by ses mohl příště vyhnout komentářům mimo mísu.
HorcaCZ: Pouze se vyjadřuji k příspěvku o "Dokonalém přístupu k zákazníkovy", kde já místo pozitivního přístupu k herní komunitě, vídím spíš chladnou logiku a vypočítavost. Právě zpoplatněnost multiplayeru byla pro mě při výběru PS3 x X360 klíčová. Proto mě opravdu zarmoutilo, že se taktéž Sony vydalo cestou "jistých příjmů", která byla vždy devízou microsoftu.
Rascal: No dualshock za 1200 pro mě opravdu není krytka od telefonu. Zvlášť pokud to vynásobíte pětkrát.
Satris: životnost PS3 není až tak ohromující. Konkrétně já už provozuju druhou PS3, protože ta první odešla naneštěstí půl roku po záruční lhůtě. Bohužel se nejedná o ojedinělý případ a mám echo, že se vyplatí PS3 před ukončením záruky prodat.
Abakanius: Připravte si mávátka a vlaječky. Věřím tomu, že až vyjde PS4, skalní přiznivci vyjdou do ulic a budou oslavovat jméno Sony až do nebes
SonyXperia: To je pravda, opravdu se poučily. Pokud jim nebudu cpát měsíční předplatné do pluska, tak si asi BF 4 po netu nezahraji. A těch pět dualshocků 3 které mi zbyly po PS 3, můžu rovnou hodit do koše. Je to přesně jak říkáš: "Dokonalý přístup k zákazníkům. "
zidpadne: Tak hele, ten tvůj výplod je přinejmenším hoden kanálníka. A pokud nechceš aby jsme tě vnímali jako slabomyslného, měl bys svůj slovník značně přehodnotit. Za druhé Microsoft dal jasně najevo, že se vydá cestou multimediálního zařízení. Přičemž Sony udělalo vstřícný krok směrem k vývojářům. Otázkou je zdali to budou schopni zužitkovat či ne.