@El_Scorpio
@El_Scorpio Jako o přesný cifry asi nejde, šlo jí asi uvést to číslo do kontextu zisků vs starosti o zaměstnance. Jinak akutním hladem trpí asi 350 milionů lidí. Back in July of 2021, U.N. World Food Programme Executive Director David Beasley told us it would take an estimated $40 billion each year to end world hunger by 2030. “That seems like a lot of money,” Beasley said. “But in the United States alone, in the last one year, the U.S. billionaires’ net worth increase was over $1 trillion.”
@carhrozny
@carhrozny Tahle slepá důvěra, že Steam něco neudělá mě mega překvapuje. Steam má zájem jen v tom na hrách vydělat, proto si bere 30% z každého prodeje, i když by mu stačilo mnohem míň, proto kultivuje steam algoritmy. To že hodně poslouchá hráčskou komunitu je jen, protože mu to vydělává aktuálně peníze, stejně jako Nintendo nebo Sony.
@miky
@ErBitch nová vlna? Director Concord je Ryan Ellis, který pracoval v Bungie od roku 2009 a je Creative director Destiny 2, to je podle tebe nová vlna? Těm lidem, co ty hry dělaj je 50. máš zkreslený představy o světě herního průmyslu, podle mě
oproti těm prvním trailerům z jara je to teda kinematograficky hodně jinde :) prej ty první střihal sám Vávra, tak tady k tomu asi pustili někoho zkušenějšího.
@Horizont událostí
@Horizont událostí Jasný, victim blaming je skvělej způsob jak ukázat co je člověk zač! Plus je to moderní způsob nahánění fanoušků v konzervativní gaming komunitě. Na redditu sem našel termín "fake rage culture", která vytváří dojem, že herní průmysl je napaden woke lidma a LGBT. Přitom se prostě začínají čistit 30 let starý kanály plný oplzlých týpků vedoucích korporáty viz. Blizzard
@miky
@ErBitch nová vlna? Director Concord je Ryan Ellis, který pracoval v Bungie od roku 2009 a je Creative director Destiny 2, to je podle tebe nová vlna? Těm lidem, co ty hry dělaj je 50. máš zkreslený představy o světě herního průmyslu, podle mě