@Anciabl
PS5 je omezená na 16 GB ram. Proto se využívá místo nativního rozlišení funkce DSR, která bere méně výkonu. Na PC máš možnost obojího. Většina highend pc už zvládne i nativní 4k 60hz rozlišení v ultra nastavení. Pokud uděláš port z PlayStationu na pc, tak je jasné, že se nároky zdvojnásobí. Ale originální konzolové grafické nastavení Returnal by mělo zvládnout PC se 16 GB ram úplně v pohodě. Hold oželíš vysoké a ultra nastavení + ray tracing nebo střední detaily DXR.
@Rivers25
Na PS5 hra Returnal nepojede v nativním rozlišení 4k, ale pouze při DSR, středních detailech a k tomu ji stačí 16gb ram. Na PC bude rozlišení nativní UHD, ultra detaily a hlavně se bude jednat o port z PS5, tudíž dvojnásobné HW požadavky.
@Anciabl
PS5 má 16 GB ram ovšem velmi rychlých ram. Pokud se jedná o port z PS5, nároky budou na PC logicky dvojnásobné zejména v ultra nastaveních a nativním rozlišení. V takových detailech by hra na PS5 nebyla hratelná. Hold slabý HW konzolí si vybere svou daň zejména na PC portech.
@_DAVE_
Vzhledem k tomu, že má PS5 16GB ram, tak určitě to pojede i na PC se 16 GB ram. Na PC Verzi God Of War si můžeš nastavit originální nastavení grafiky z PS4 nebo vysoké a ultra pro PC. Pak se ti zvedne i nárok na paměť RAM. Možná to bude podporovat i Returnal, protože konzolové exclusivity jsou portem na PC a vzhledem k tomu se přizpůsobí i grafická nastavení, která logicky vzrostou a jsou neoptimalizovaná oproti kterémukoliv jinému titulu určeného pro PC. Konzolové hry jsou vždy graficky ořezané a uzpůsobené slabšímu hardwaru. Do konzole nelze narvat grafiku o rozměru 30 cm. To samé platí o chlazení, napájecím zdroji atd.
@jmeno
Většinou je to 5 minut chůze a šup na cutscénu. Žádný otevřený svět jako má Star Citizen. 16gb ram je už dnes opravdu málo zejména u her, které jsou portované z konzole. Hry jako je BF-5 nebo Warzone vám spotřebují i se systémem okolo 13 - 20GB ram, ale mají otevřený a interaktivní svět. Tohle je scriptovaný sen v uzavřených lokacích s blbou optimalizací. Zajímavosti je, že PS5 má jen 16 GB ram a hra na něm jede velmi dobře...Zde je krásně vidět, že nemůže jet na nativním rozlišení 4k, protože by to PS5 jednoduše nezvládla se 16 GB ram a slabým grafickým výkonem ostatně jako vždy. Tak se využívá funkce DSR neboli dynamic super resolution, která nebere tolik výkonu. V konzolích PS5 používají výkon ořezaných grafik tipu RTX 2070 a možná i slabších.