V EA jsou zjevně spokojení i s dosavadním vývojem Anthem od BioWare.
Studio Motive je momentálně spojováno hlavně se solidní singleplayerovou kampaní Star Wars: Battlefrontu 2 (recenze kampaně). Tým v Montrealu však připravuje i novou značku, která má odstartovat dosud nepřiblíženou akční hrou, na níž dohlíží Jade Raymond, matka série Assassin's Creed. V minulosti se spekulovalo o tom, že by mohlo jít právě něco na způsob Assassin's Creed, případně Grand Theft Auto.
Finanční ředitel EA Blake Jorgensen čerstvě na akci UBS Global Technology Conference 2017 v San Franciscu prohlásil, že titul dělá fantastický a vzrušující dojem. Co víc, podle něj má hra od Motive Studios zajímavou hratelnost, přičemž si myslí, že hratelnostní prvky dosud nikdo neviděl.
Jak se zdá, Motive Studios se snaží o něco zcela nového, i když je samozřejmě těžké říct, o co by mohlo jít. Pod označení "dosud neviděné gameplay prvky" by se dala schovat celá řada věcí a všechny ani zdaleka nemusí znamenat něco dobrého nebo příznivého pro hráče.
V EA jsou zjevně přesvědčeni, že v oblasti žánru akčních her mají jisté mezery, což je důvod, proč projekt Motive vzniká. Do této iniciativy spadá i Anthem od BioWare, na jehož adresu měl Jorgensen taktéž jen slova chvály. Vývoj jde očividně podle představ EA, jehož vedení je ze hry nadšeno.
Nezbývá tedy než čekat, co všechno ta budoucnost může přinést. V případě Anthem přitom hovoříme o budoucnosti v dohledu příštího roku, zatímco hra od Motive Studios by mohla vyjít ve fiskálním roce 2021, tedy mezi dubnem 2020 a březnem 2021.