Firma peníze investuje do vývoje svých významných značek. Avšak nové Diablo letos nečekejme.
Activision Blizzard, vydavatel Call of Duty, Overwatch, Diabla nebo Candy Crush, má za loňský rok dobré finanční výsledky, dokonce nejlepší v historii firmy. Přesto společnost masivně propouští. O práci přijde 8 procent zaměstnanců, což znamená, že si nějakých 800 lidí bude muset hledat něco nového. Naštěstí mají dostat komplexní balíček odstupného.
S prací v Activision Blizzard se musí rozloučit zejména lidé z marketingu, z obchodních oddělení, kde společnost chce ušetřit peníze, které investuje do vývoje her. Generální ředitel Bobby Kotick zmínil značky Call of Duty, Candy Crush, Overwatch, Warcraft, Diablo a Hearthstone, kde v letošním roce dojde o nárůst investic zhruba o 20 procent.
K dobrým finančním výsledkům má letos pomoci zejména nové Call of Duty od studia Infinity Ward, pochlubí se singleplayerovou kampaní, obrovským expanzivním multiplayerovým světem a kooperací.
Dozvěděli jsme se ještě několik věcí. Bohužel v průběhu následujících měsíců nevyjde žádný významný titul od Blizzardu. Tím pádem nečekejme ono slibované, zbrusu nové Diablo. Na to si budeme muset ještě počkat. Máme tady ale příslib, že Blizzard chce zrychlit vývoj svých her, aby fanoušci na nový díl nečekali řadu dlouhých let. O to se mají postarat výše zmíněné investice.
A co Destiny, které již není součástí portfolia Activisionu Blizzard, poněvadž Bungie se rozhodlo jít vlastní cestou? Destiny dle slov Kotticka nenaplnilo prodeje, které si ve společnosti stanovili. Prý jde o nejlepší možné rozhodnutí pro obě strany, tedy pro vydavatele i vývojáře.
Na závěr veselá zprávička, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy dodal do obchodů 10 milionů kusů.