Zpět na článek

Diskuze: Aktualizace modu HD Reworked Project zlepšuje textury a modely Zaklínače 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostá zbytecnost, už i v základu vypadá hra úchvatne.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Paulus Poetry

Znamení jsou taky dobrá, i ze signs buildu se dá vykouzlit naprosto OP build, když k němu přidáš trochu alchymie.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Co sem díval tak máš jinou sestavu tak ti to třeba půjde bez problému .

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

Novigrad je na poklesy fps znamy tak snad to stim modem nepude jeste o dost niz, potom ho urcite vyzkousim. Diky

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Největší pokles fps jsem měl v Novigradu, když pršelo a ještě jsem bojoval s vícero nepřáteli tam byl pokles o 10 fps a když jsem seslal znamení tak jsem klesl jednou dokonce o 30 fps .

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

Jaka je narocnost na pamet u tohoto modu? Ci jestli si vezme i cast fps?

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Pravda dnešní semestr se vydařil . Jinak co se týče modu tak jsem ho vyzkoušel a fakt se jim povedl až teda na to když prší tam mi to trošku hapruje .

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
23. 7. 2017 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slušný slohovky tady

Paulus Poetry
Paulus Poetry
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předevčírem jsem rozehrál novou hru Witcher 3 Wild Hunt se všemi DLC. Hru už jsem jednou dohrál, ale byl to již rok zpátky. Tentokrát za jiný build samozřejmě. Těch možností je nespočet. Dříve jsem hrál na šermířství a alchymii a build to je opravdu OP. Nakonec jsem si řekl co dělá zaklínače zaklínačem Takže jsem rozehrál novou hru a tentokrát hybridní build i se znameními. Nehraji už žádný hardcore pochodu smrti, ale jen přívětivé zlámané kosti. A užívám si hru víc než předtím. Opravdu hra desetiletí. Oceňuji práci moderů, ale i tak má hra vypadá na maximální detaily náramně. Nestěžuju si.

Není to tak dlouho (14 dní) co jsem dočetl ságu o zaklínači. Nyní pročítám Bouřkovou sezónu a následně se vrhnu na meč osudu. Tohle asi byl ten hlavní důvod, proč jsem chtěl znovu hrát tuhle hru. Ten hrdina, jejich svět a protagonisté je něco co v mém srdci udělalo takový dojem, kterému se momentálně nemůže nic vyrovnat.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 7. 2017 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diskuze promazaná, hlavně ty nekonečné urážky a strkanice dvou osob. Pokud v tom bude někdo pokračovat, tak mu jeho komentáře budou rovněž smazány.

Snaphid
Snaphid
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

Dragon Age jsi jsem dotáhl ty, doporučil bych mlátit hlavou do zdi aby se ti v ní rozsvítilo ty "paranoidní blázne"

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dem ke vzdálenosti Nilfgaardu od Velenu) . Armáda Redanie zatím vyčkává v okolí Novigradu. To bylo i za středověku u bitev zcela běžné. Armády se nepohybují? Aha, loďstvo Nilfgaardu vlastně nebylo na konci u Skellige, že.

Ty prostě musíš urážet jen kvůli názoru, klasika, známe z hrej.

Na každým rohu vzácná bestie? Z knihy jsem si nevšiml, že by nové bestie ve trojce byly vzácné. Gryfové jsou ve hře 3 (možná 4) .

XP systém funguje celkem dobře. Omezení talentů jen prospívá buildům, nakonec by to vypadalo jako jednička. Máš všechny talenty, ale k čemu to je, když polovinu z nich nevyužiješ? RPG systém překopán nebyl. Pouze byly přidány mutace s dalšími 4 sloty pro nerozdělené talentové body.

xDDD Je velmi směšné, že tě triggeruje i avatar. To máme mít na avatary kvóty podle Gabriela? Deadpool má dospělý příběh tam, kde nejsou prvky komedie (jak ho dusil v té kóji) . A především ti vůbec uniká smysl komedie.

Sám si říkal, že to postrádá surovost, já ti dokázal opak. A surovost je pro mě definicí dospělého příběhu.

Bělosad dělí od Velenu pár desítek kilometrů, takže nevím, proč ne.

Ve W3 mám minimálně 5 zakázek u každé vývěsky? Opět naprostá lež. Vygoogli si "Witcher 3 all notice boards". 5 zakázek nemáš ani v Novigradu. Jinak jsou tam pouhá oznámení. Často humorná. Nedají ti quest.

Rozložení questů je na palici, v tom musím souhlasit, avšak není problém na místo zakázky hned hodit fast travel.

Vzhledem k tomu, že jsi si o počtu zakázek opět vzal k srdci svůj oblíbený cherry picking bez ověřování evidence a zdrojů a že lžeš, již jsem dokázal, že hru vlastním. Naopak jsi ty nedokázal, že vlastníš rozšíření ke trojce.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

Co určuje kvalitu RPG? Obsah, samotný role-playing, charaktery, dialogy, buildy a vylepšování postavy. Kvalitu RPG určuje sama její kvalita. A ano, kvalitu hry si každý určuje subjektivně sám. Já například proti tvému 6. 5 hodnocení nic nemám, často je to i opodstatněné, ale své emoce nedržíš vůbec na uzdě a nerespektuješ pravidla diskuze.

Xkrát patchované jsou všechny hry. Jednička i dvojka dokonce dostaly "rozšířenou edici". Dvojka má tuny a tuny patchů, které zabíraly i v roce 2011 zhruba 16 GB. Všechny hry mají patche. Žádná hra totiž nemá chyby a je jen dobře, když si tvůrci uvědomují své chyby a opravují je a dokonce si ze sebe umějí udělat srandu. (viz. scéna z rozšíření Srdce z Kamene po zabití obou Borsodiů a ukradení Borsodiho domu)

Gabrieli, co kdybys nehodnotil hry, cos nehrál? Respektive rozšíření. Sám jsi na hrej. cz tvrdil, že jsi rozšíření nehrál.

Nevyjmenoval jsem jich pět, nejvíce jich bylo 7, zatímco ty jsi zmiňoval maximálně 3 v každé kapitole. A kvalita těch misí? Dojdi na hřbitov, zabij 5 ghůlů, seber jim kostní morek. To jsi přece nesnášel na DA Inquisition a kritizoval jsi to na hrej. cz, najednou je stereotyp příjemným zpestřením? Pro mě ani ne, když jsem musel týdne ve hře meditovat, abych našel echinopsy. Nakonec jsem se rozhodl quest vynechat, strávil jsem nad ním 2, 5 hodiny. Ostatně si prohledej internetová fóra, stěžovalo si na to mnoho lidí.

Celá sága je o politice? A proto jsem napsal, že tam občas politika figuruje. Ty mi tu píšeš, že Zaklínač 2 je skvělý politický thriller. Well, to je jako kdyby celý Zaklínač 3 byl pro změnu o chození portálem...Samozřejmě, v knihách je politika. Ale naštěstí se objevuje prakticky pouze jen v Času opovržení, jak byla konkláve na Thaneddu a rada králů proti Nilfgaardu, na konci Křestu Ohněm a na začátku Věže Vlaštovky (boj na mostě, vyznamenání královnou Meve) . Dále jsou tam o politice zmínky v rámci řádků.

A dvojka? Prolog-vražda krále. První kapitola-kují s Vernonem pikle proti Loredovi nebo pomůžeš Iorwethovi zachránit ty elfky (Iorweth byl mimochodem nic moc charakter v porovnání s Yeavinnem) . Kapitola druhá-politické šílenství. Buď Vergen, nebo Henseltovo tábořiště, kde je Nilfgaard. Třetí kapitola-absolutní politické šílenství. Nildgaard, Redanie, Temerie, Keadwen a Aedirn na jedné velké konferenci (konkláve 2. 0) s mágy. Epilog-Radovid vraždí mágy, invaze Nildgaardu.

Nemám rád politiku stejně jako Geralt.

Nejlepší příběh má jednička, jelikož je temný, plný zrady, je především nelineární (co všechno přeci jen změní to, že zajdeš do náhodné kobky, kde najdeš Raymondovu mrtvolu? ) , rozhodnutí neuvěřitelně ovlivňují příběh, možnost vůbec být neutrální. Co dělá dvojka? Nutí tě hru hrát dvakrát. Je to přímo vynucené, protože do keadwenského tábora se s Iorwethem nepodíváš, příběh je strašně lineární a v podstatě zbytečný. Stačilo, aby Foltesta zabil už ten první vrah a hra se nezmění. Je to jen výplň pro invazi Nilfgaardu a vysvětlení upalování čarodějů ve trojce. Například volba zachránit Triss na konci je neuvěřitelně zbytečná.

Od kdy dělá dospělý příběh sex, upalování, vulgarity? Přesah nebo myšlenku? To dělá dospělost příběhu? Víš, že můžeš mít i hru pro děti, která má přesah nebo myšlenku? Sex, vulgarity najdu v pornu? Porno si nemůžu zahrát. Hra dokonce byla zakázána v Saúdské Arábii (zřejmě díky tomu upalování a nahotě) . Jestli hledáš v AAA hře přesah nebo myšlenku, pak ti radím, že bys měl přestat hrát AAA hry a zacílit se na indie hry.

Rozšíření mají myšlenku opravdu zajímavou (Gaunter O'Dimm a vnitřní zkaženost Touissantu) , ale to bys je musel hrát. Počkat, je to kýč. Ale to obrázky z opravdové Francie taky. Shame, Francii hodnotím 1/10.

Dvojka může existovat sama o sobě? Vždyť už jen prolog dvojky je až nápadně podobný Thannedu. Samozřejmě, že může existovat sama o sobě, ale je to nejhorší zaklínačská hra. Většina toho, co tam uděláš, o čem se rozhodneš, je absolutně pointless.

Trojka potřebovala invazi Nilfgaardu, protože potřebovala Emhyra, aby informoval o Ciri.

Sorry jako, že ti kazím představy o válce, ale válka byla především o tom, že mezi bitvy bylo velké rozpětí. Podívej se na bitvy třeba i v první světové válce. Čekání, čekání, čekání, bitva. Bitvy na západní frontě byly v době zákopové války málo časté.

Na začátku hry tě ještě k tomu velvyslanec var Attre informuje o válce (kterých se mimochodem zaklínači v knížkách neúčastnili s výjimkou bitvy u mostu, která byla spíše náhodou) . Zmiňoval, že byla masivní bitva ve Velenu, kde obě armády měly obrovské ztráty. Nilfgaardská armáda tak čekala na posily z jihu, které nedojdou za den (ani za týden vzhle

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

RPG systém v jedničce? Nenech se vysmát. Počet talentů neurčuje kvalitu RPG.

Nejlepší build se dá udělat v trojce. Alchemy/swords. Odvary, oleje, petardy, slovotepectví, mutace...

V jedničce? Talenty a elixíry.

Nejvíce butthurt jsi ty. Já tě ani jednou neurazil, zatímco to se v příspěvcích chováš s opovržením, naprosto arogantně. Naše hodnocení hry se liší o 1, 5 bodu, což je již určitě dost, abys mě nazval fanboyem.

V každém aktu jsou max tak tři zakázky? Aha, ty jsi nehrál jedničku, (můj důkaz, že jsem ji hrál již několikrát je zde: [ odkaz ] ) protože v první kapitole jsou tři zakázky (zabij pár stupidních ghůlů, utopenců, barghestů) , v druhé kapitole jsou čtyři, ve třetí dokonce 7 (hledání echinops a archespor je zhruba na hodinu až dvě, velmi repetetivní záležitost) , ve čtvrté 5 a v páté taktéž 5. Busted.

O tvém intelektu jsme přesvědčeni díky tvým dětinským urážkám, Gabrieli z hrej. cz.

Ve trojce především nemusíš ani hledat na zemi fleky, jelikož můžeš potvoru rovnou sám najít a zabít, quest má fáze, některé jdou přeskočit. Jinak musím souhlasit, že zrovna cesta hledání červených fleků není zrovna ideální. Naštěstí to jde přeskočit a v DLčkách se to téměř nevyskytuje (Srdce z Kamene ji téměř postrádá) . Jinak je to ale logické, že se příšery musíš dopátrat. Navíc jsou často v zakázkách dialogové možnosti, občas i morální rozhodnutí (Srdce hvozdu a ten lešij na Skellige) . To v jedničce nebylo.

Naopak, politika byla v knihách velmi málo. Knihy jsem sice četl již před 4 lety (mohu dokonce poskytnout fotku Posledního přání) , ale o politice se knihy točí pouze občas. Zaklínač 2 měl o politice každou kapitolu, představ si zaklínačskou knihu čistě o politice.

Dvojka má nejdospělejší příběh? Nemohu souhlasit. Ten má samozřejmě jednička. Dvojka existuje pouze proto, aby mohla existovat trojka. Dvojka je pouze výplň a důvod k objasnění invaze Nilfgaardu.

Příběh trojky je slabikář? Jojo, zvlášť když dojde na tu tunu sex scén, upalování, mučení, vidění zmasakrovaných prostitutek, Radovida, masakrů v hospodách, rozbití hlavy palcátem, lámání vazů. A to všechno v příběhu. Dvojka má brutalitu pouze na konci, kdy jsou tam mrtvoly čarodějů. V tom máš pravdu.

Trojka je taktéž i nejbrutálnější hrou, což dodává tu surovost, o které ty lžeš.

Dospělé jsou příběhy všech tří her. Jen ty pouze všechno svaluješ na kýč a neobjektivně lžeš.

Jsi jen hloupý fanboy patetické jedničky? Ne, nejsi. Jsi diskutující člověk a člověk zaslouží respekt, ať má jakýkoliv názor. To však ty nerespektuješ.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Dle mého názoru je to jeden a ten samý člověk, co Zaklínače 3 hejtil před 2 lety snad pod každým článkem na hrej. cz. A ještě sedí i platforma, na které hraje.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cherry picking. O tom, co je protiargument se nechce bavit, protože by se pak urazil a šel by hodit na truc jedničce desítku, ačkoli jednička sama má poměrně klišoidní zápletku, (ztráta paměti) stupidní a jednoduchý soubojový systém založený na klikání a prakticky žádném RPG prvku (žádný build building) , nemotorné ovládání, repetetivní zakázky (zabij tuhle potvoru, která jde většinou sundat Aardem na jednu ránu a nemá žádné fázování) a vedlejšáky (tohle seber a někomu to dones, vymlať pár monster) . Tím neříkám, že je to špatná hra, naopak je dobrá, druhá nejlepší v sérii.

Tož se můžeme přesunout k dvojce. Lightning naprosto přesvětluje některé body, což následně vypaluje oči. Béžový filtr vypadá otřesně. Hra mi na mém PC běžela po instalaci z DVD (která byla krkolomná, musel jsem doinstalovávat dll soubory, následně reinstallovat) hůře než trojka, vše na low, FPS pod 30. Zakázky se opět vymezily na repetetivní ničení hnízd nekkerů a endriard, nekonečné zabíjení harpyjí a spalování mrtvol. Vedlejšáky se zlepšily, již nebyly tak repetetivní a měly několik objectivů, mohly skončit tak či tak s reálným vlivem. Ačkoli Geralt nesnáší politiku, tak celá hra byla o politice. Combat byl opět dost nedotažený, build building opět nedotažený, alchemy build díky meditaci nepoužitelný. Někdo může namítat, že je to realističtější. Když jste jeli šílenou obtížnost, bylo vám to však celkem jedno. Zřejmě nejhorší díl v sérii.

Ignoruje evidenci faktů a jakožto zdroj dodává weby, které staví vedlejší charaktery v jednom mini-questu před hlavní a skvěle dabované a animované postavy. Tahle diskuze nikam nevede.

Ten člověk nepoleví, dokud se tu emocionálně totálně nevyleje (což již udělal dvakrát, při hození 1/10 a při urážení diskutujících) .

Btw, hru hodnotím 8/10 za krátký příběh na Skellige, všudypřítomné bugy a záporáka. V rozšířeních to však dotáhli k dokonalosti. I otazníky se vyplatily plnit.

svina
svina
Level 41 Level 41
22. 7. 2017 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož takhle to mělo vypadat už od začátku. 👍

Imunda
Imunda
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Razzak

Skvěle řečeno a podáno. Sám bych to lépe nepodal.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Souhlasím

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
22. 7. 2017 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Snaphid

Původně tam byl bug, kdy si člověk dal mutageny do slotů, ale nepřidávaly žádný bonus. Po čase to opravili a už to funguje tak, jak má.

A jak vidím, tak tahle debata nikam nesměřuje. Z neznáma se vynořil nějaký člověk a místo toho, aby dodal pádné argumenty, tu jen kope kolem sebe a vybírá si to, co se mu hodí. Už jen to hodnocení těch tří her o něčem vypovídá, kdy to udělal na truc...

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

Tvé chování je taky mírně černobílé

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se vždy domníval že Zaklínač je ten typ Románu který je trochu temný kvůli tomu že jsme ve středověku , Ale jinak se drží předlohy románu, tudíž hl. protagonista je většinou příjemný hrdina ať už si to přiznává nebo ne , na druhou stranu antagonista je buď zohyzděný nebo bezcharakterní svině nejlépe obojí který chce ovládnout svět a k tomu zničit blízké hl. protagonisty . Zbytek světa ať se tváří jakkoliv je většinou barevný .

Pochopitelně lidem kterým se toto nelíbí buď můžou hrát Fallout což jak se domnívám odtamtud Angleři pochází nebo číst knihy Warhammer.

A pro členy této konverzace kteří jsou zběhlí v jazyce českém doporučuji taky aby se doučily základy slušného chování .

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Snaphid

Ono ide spis o to, ze jak vydavali opravne patche, tak se skoro vzdy u nich vyskytla nejaka chyba. A co se pamatuju tak s mutageny byl opravdu nejaky problem po urcitem patchy, to same s achievmenty na steamu (myslim dokonce 2x nebo 3x) a dalsi patch zas rozbil zes nemohl udelat vetsi mutagen a tak.... bylo toho dost. Takze pri vydani to fungovat mohlo a po urcite dobe po patchy uz ne, nez to zas opravili.

Snaphid
Snaphid
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

znám 4 lidi co to se mnou kupovali už při vydaní a všichni to měli funkční jak je to možné no? jak mi to vysvětlíš uplakánku?

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
22. 7. 2017 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

Eredin na 20. místě sedí, avšak nechápu, co dělá Rosa var Attre a dětinská Ana Henrietta před perfektním charakterem jako Gaunter O'Dimm.

Celé to pořadí se mi zdá nějaké divné.

Momentálně jsi vážně ohodnotil hru i s datadisky na svém profilu jedničkou? Hrál jsi vůbec datadisky?

Já už ti to vysvětloval, jak se to s Touissantem má.

Prosím tě o jedno. Jednoduše si vygoogli obrázky francouzské krajiny. Je to kýč nebo realita?

Otazníky nejsou vedlejší úkoly. Vedlejší úkoly jsou skvěle napsané a animované zakázky a vedlejšáky jako třeba ten se zaklínačem ze školy Kočky.

Už jsem ti říkal, že dvojka má nechutný béžový filtr a i tam se objevuje ten tvůj kýč. Jen si vygoogli jakýkoliv obrázek ze hry.

Pouze jednička má barvy ponuré a přímo ve tvém odkazu jde vidět, že jednička má taktéž filtr, tentokrát šedý.

Navíc nechápu, jak si můžeš stěžovat na kýč a nezmíníš oblast jako ta vesnice v Bahnicích, která byla v jedničce. To nebyl kýč?

Ten tvůj kýč jsou často pouze světelné efekty způsobené lightning efekty ve hře, díky kterému se barvy zesvětlují.

Možná za to také může to, že v mé hře (jednička a trojka) neustále pršelo.

Reklama
Reklama