Animaci z L.A. Noire lehce překonáme, říká Remedy
Alan Wake Novinka Animaci z L.A. Noire lehce překonáme, říká Remedy

Animaci z L.A. Noire lehce překonáme, říká Remedy

Michal Maliarov

Michal Maliarov

8

Vývojáři, jež mají na kontě skvostné kousky včetně Alan Wake a staršího Max Payne, hlásí, že technologii z L.A. Noire svým novým projektem hravě překonají.

Reklama

„Technologie animace obličejů je v L.A. Noire neuvěřitelná a opravdu nasazuje laťku kvality,“ řekl Matthias Myllyrinne ze studia Remedy. „My ale vytváříme nový engine pro náš neoznámený projekt, který to hravě překoná.“

Engine je vytvořen pomocí technologie Root, která používá zachycení pohybů jako počáteční bod pro generování a skenování obličejů herců, které je přesné na polovinu milimetru. Technologie si pak hraje s 64 výchozími body, které prý stačí pro téměř jakoukoliv mimiku našeho obličeje.

Animátoři pak využijí výsledný CGI portrét herce a jen přesouvají jednotlivé body pro potřebnou animaci, mimiku či grimasu. To jim dovoluje kdykoliv upravit lidský obličej v reálném čase místo toho, aby museli nahrávat každého herce pro každý filmeček a každé slovo, jež řekne, jak je tomu v L.A. Noire. Díky tomu jsou všechny animace nejen ihned využitelné, ale také nečekané, nebo neskriptované chcete-li.

A pokud si myslíte, že je to stále málo, Remedy chystá využít Root ještě více. Za všechny jmenujme např. barevné mapování, což je systém, který simuluje tekoucí krev pod kůží a proto realisticky zobrazuje její vytékání, když je postava pořezána, pobodána či mlácena.

Společnost má tímto systémem již vytvořenou postavu Alana Wakea, prozatím ji ale nejsou připraveni ukázat veřejnosti. Tak co myslíte, revoluce překonává revoluci?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama