Zpět na článek

Diskuze: Assassin's Creed Shadows pokořilo další milník, velké příběhové DLC se blíží

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
25. 7. 2025 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad si v dalším AC vezmou poznatky z toho co nefungovalo v Shadows a vydají kompaktnější hru. Přitom se to dalo vytvořit už tady. Měli se zaměřit jen na Naoe, jelikož ona jako assassin měla dobrej potenciál a Yasuke byl spíš navíc. to by jim pomohla udělat celej příběh jí na míru a mohli tak i celej čas celej souboják udělat jen pro ní. Dál opravdu zmenšit svět, protože ten je v posledních AC hrozně obrovskej a samozřejmě pak není tak zajímavej.

niky_14586
niky_14586
Level 40 Level 40
23. 7. 2025 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle uz jde mimo me:)

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
23. 7. 2025 18:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sérii AC mám rád, hrál jsem všechny díly a je sice pravda že série zažívá trochu krizi identity, ale pokaždé mě hry velice baví. Na DLC se tedy těším a cením, že bude bez poplatku.

AdamsCzech
AdamsCzech
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
23. 7. 2025 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to škoda že i po tom co se musí dělit o moc Gulimoti s Tencentem se nic nezmění.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
23. 7. 2025 15:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si myslím,že hlásenie o takýchto číslach,kde sa nejedná o predaje ale len o hraní určitej hry,je len skrytá reklama,ktorá má buď presvedčiť akcionárov,že hre sa darí alebo prípadne presvedčiť ďalších hráčov aby ju nakoniec kúpili.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
23. 7. 2025 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aby bol projekt úspešný musí prekonať svoje náklady a začať zarábať. Dobre si pamätám ako Square Enix frflal na reštart Tomb Raidera (2013), že milión predaných kópií za prvé 2 dni a 3,4 milióna za prvé 3 týždne nedokázali hru dostať do zelených čísel a začala zarábať skoro až po roku (!) vďaka next-gen boost predajom PS4 verzie. Čiže pokiaľ hra nemá vedľa seba % identifikátor pomeru nákladov a ziskov tak nielen počet hráčov, ale aj počet predajov nie je veľmi výpovedný, pretože je rozdiel či sa daný kus predal za 80 eur na štarte, za 20 eur v zľave, alebo za 2 eurá alikvotnej čiastky z predplatného...

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
23. 7. 2025 15:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Square Enix má už dlouhodobě naprosto nerealistická očekávání, kdy miliony kusů považuje za neúspěch, nebo jejich hry mají z nějakého důvodu ve skutečnosti naprosto astronomické náklady oproti ostatním AAA. I Final Fantasy 15 s 5 miliony hned první den, anebo Final Fantasy 16 s 3,5 miliony jen na PS5. Takže je bych bral trochu s rezervou, protože oni snad nejsou spokojení nikdy.

AC má ještě k tomu mikrotransakce a bohužel, spousta nejen casual hráčů za ně utrácí. Stejně jako PC hráčů je cca 25% procent, takže z 5 milionů hráčů 3,75 milionů hráčů, co si hru koupila (nepočítám do toho bazar atd, protože zase ne každý PC hráč to hrál přes předplatné a na PS Store zatím nejnižší cena byla 50USD) Jako jsou to jen hodně hrubé počty, prostě ale to už je celkem dobrý počet hráčů a někteří rozhodně utratí stejnou částku v herním store.

Reklama
Reklama