Zpět na článek

Diskuze: Assassin's Creed: Valhalla - osud hlavního hrdiny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
19. 7. 2020 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou i záběry z For Honor? Bude to neskutečná sr*čka a co víc proč hrát Valhallu (i když vypadá spíš jak Disneyland) když tu bude Senua's Saga: Hellblade 2?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 7. 2020 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Proč ne obě? Hellblade 2 bude velmi pravděpodobně umělecky hodnotnější, nicméně po vzoru prvního dílu by také mohla být zábavou na jeden večer. Navíc nebude k dispozici pro některé platformy. ACV možná neosloví ty, koho už série unavila, ale pořád má myslím dostatek fanoušků. Několik mých přátel je členy české AC komunity a tam se lidé těší opravdu hodně.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
20. 7. 2020 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Proč ne obě? To je jako kdyby ses ptal proč v Brasileiro nepodávají fastfood... Ubi zas nechutným způsobem ždíme značku jak před Origins, kdy a kde zázračně pochopili že pauza a mírné předělaní hry jen sérii prospěje. Oddyssea byla již šitá horkou jehlou, kdy (např.) do dnešního dne neodstranili zásadní bugy (takové drobnosti jako nemožnost dohrát jeden quest na mapě, etc...) a dlc stála za **** A parodie na Valhallu? Ta bude ještě o řád horší. Místo toho aby rok/dva počkali a vydali díl který by plně využil potenciálu nové generace konzoli, tak už jedou zas ve svých kolejí. Česká AC komunita? Co to prosím tě je? Na FCB mají (ke dni 20.07.2020) poslední aktualizaci z 12 června 2017. Kde si tedy vzal "tam se lidé těší opravdu hodně." Osobně se pokládám za fanouška série a právě proto mne Valhalla nezajímá. P.s.: Jediné plus Valhally je, že se po letech vrátil Jesper Kyd, ale zas Senua má HEILUNG s MARIÍ FRANZ: https://www.youtube.com/watch?v=KSfA0i6Typw

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 7. 2020 02:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Odmítám Valhallu soudit, když jsme si ji ještě ani nemohli zahrát. Origins a Odysseu jsem si užil, sorry, však nemusíme mít všichni stejný vkus, ne? Na Hellblade 2 se samozřejmě těším moc, i když mám obavy z toho nadpřirozena (nejlepší na jedničce bylo právě to, že všechno bylo jen v její hlavě). Jinak nevím na jakou relikvii z roku 2017 jsi koukal: https://www.facebook.com/ACczsk Jak jsem ale říkal, znám kované fanoušky a cosplayery AC osobně a odtud čerpám svoje informace. Možná bych měl někoho z nich přivést do podcastu, abys to mohl slyšel z první ruky.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
20. 7. 2020 02:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak z toho co jsem zatím viděl, nadšený nejsem. Nejvíc mne vadí ta fantasy verze středověku z 8-11 století. Orgins je vynikající (plus druhé dlc z podsvětí) a po druhém díle nejlepší AC, Odyssey je nedovařený a opakuji do dnes neodstranili zásadní bugy ve hře. Valhalla by byla pro mne přijatelná: 1) byla by mnohem drsnější (tak jak TLOU II) 2) respektovala by danou dobu (např.: publikace Viking Warrior vs Anglo Saxon Warrior 865-1066 od Gareht Williamse) 3) vyšla by na PS5 a Xbox 2021, kdy by tomu odpovídal vzhled hry Čuměl jsem na tento link: https://www.facebook.com/assassins.czsk P.s.: Nekritičtí fanoušci jsou zlo jakékoliv značky.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 7. 2020 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Odyssey jsem dohrál včetně vedlejších aktivit i DLC na PS4 a ty bugy jsem tam nenašel... Právě že fanoušci jsou často ti úplně největší kritici, protože jim na té věci nejvíc záleží - viz. např. moje recenze na FF7 remake (geniální hra, které jsem ale prostě tu zradu na konci nemohl odpustit): https://www.zing.cz/recenze/96129897/recenze-final-fantasy-vii-remake/

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
20. 7. 2020 03:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jde o vedlejší quest s Artemis sister, který nelze dokončit protože v dané lokalitě (tuším že na stříbrných ostrovech) se žádné nenachází, nejsem jedinej (jeden maník to vyřešil tak že proste do lokality dovezl mrtvolky a hodil je na pláž), ubi na to z vysoka peče. P.s.: na fcb maš v pdf formátu v chatu Viking Warrior vs Anglo Saxon Warrior

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Já ty questy s Artemis sisters mám v klidu hotový... Na pssku to fungovalo, když sem to hrál, neměl sem tam žádný bug, který by mi bránil dokončit hru :-)

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
20. 7. 2020 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas hrál jsem na Pc ale kámen úrazu byl ten - pokud je hráč vyvraždil před samotným questem - k tomu ti nic nebránilo, kdy pak již nebylo z čeho brát. Pokud si ty mrtvoly (tuším že 4) nepřivezl z jiné lokality...

Gejms

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Jak už bylo kolikrát řečeno, ubi dělá ac na generace, proto si musíme zase počkat až budou nějaké změny, do té doby buď si užij valhalu nebo to prostě nehraj a počkej si,rekl bych že to bude dobrá hra až bude první sleva. Osobně to twk udělám když má ve stejný čas vyjit CP, pokud něco neodlozi.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
19. 7. 2020 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně trailer co má opět assassins vibes (a že to trvalo)

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
19. 7. 2020 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se tětím, s třetí sérií Norsemen na netflixu to bude pořádný vikingsky podzim.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 7. 2020 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Já se taky moc těším. Naprosto sice chápu ty, komu se série už přejedla... Mě se ale nepřejedla. Když jsem končil Origins, tak mě mrzelo, že v Egyptě nemůžu strávit ještě alespoň jeden datadisk (a to jsem vymetl opravdu všechno na mapě). Řecko si mě získalo velmi podobně. Ubisoft má naprosto neskutečné rozpočty, pipeliny a týmy na svoje hry, hrají svou vlastní ligu pokud jde o rozsah a propracovanost herního světa, takže nemám problém se v tom obřím nádherném prostředí totálně zapomenout: zvlášť, když mě baví jak historie, tak krásná příroda a samozřejmě většinou parádní hudba, na tu opravdu slyším. Zrovna Origins i Odyssey mi navíc sedly i příběhem a postavami (Bayek je pro mě asi nej postava celé série, ačkoliv Ezzia jsem samozřejmě měl také moc rád). Originality tam nejspíš moc nebude, žádnou hru roku nečekám, ale skvělý měsíc s Vikingy ano 🤭

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Pokud jste u předchozích AC udělal veškerou aktivitu na mapě a výborně se u toho bavil, tak už docela chápu vaše hodnocení TLOU2 :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 7. 2020 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Kolik lidí, tolik vkusů. Soudě podle prodejů je nás ale takových hodně (přes 10 milionů u obou her) 🤭

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
20. 7. 2020 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy No, celkem trapný, ale budiž..

Lukass
Lukass
Level 33 Level 33
19. 7. 2020 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ubisoft nekdy udelal propracovane herni svet? Ja fakt nechapu jsk tohle muze naspat sefredaktor herniho webu.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 7. 2020 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Ten svět je tak propracovaný, že ho kromě jiného používají i na některých školách, aby ukázali, jak třeba vypadal běžný život nebo jednotlivá řemesla ve starověkém Egyptě. Kdyby to byly jen nějaké bezduché arény pro vraždění postaviček, těžko by obě hry mohly obsahovat mnohahodinové naučené kurzy. https://www.zing.cz/specialy/96087587/assassins-creed-odyssey-discovery-tour/

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 7. 2020 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @85342 10 milionů není žádný zázrak, podobná čísla měla série už v začátcích, přitom byla ekon. krize a lidi zdaleka nenakupovali hry tak moc jako dnes. Jinak si troufám tvrdit, že prodeje neurčují kvalitu hry, jestli se mnou v tomto nesouhlasíte, pak pro vás musí být dle nedávné novinky zde o prodaných kusech nej hrou všech dob PUBG. Vizuál herního světa a jeho propracovanost jsou dvě rozdílné věci- zatímco vizuálně patří AC mezi openworldy ke špičce, i když ani ne tak kvalitou jednotlivých modelů, jako spíš pečlivou a mravenčí prací level designérů, pokud jde o fungování světa a např. chování NPC, v tomhle ohledu se série zasekla někde před 7 lety. Až na výjimky žádné zničitelné objekty, žádné animace interakcí, nemožnost řídit rychlost koně, ... A pak je tu kámen úrazu v podobě pouhých dvou aktivit na nehorázně obří mapě- všechny úkoly lze totiž shrnout buď pod úkol 'eliminuj cíl(e) v oblasti', nebo 'vyber loot v oblasti'. Takový přístup lze nazvat propracovaným jen s pořádnou dávkou sarkasmu. ;)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 7. 2020 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot "10 milionů není žádný zázrak" - drtivá většina her by za taková čísla dala nevímco. (Origins má ve skutečnosti 15 milionů, kromě jiného proto, že se prodává déle - a údajně teď lidé v očekávání Valhally silněji naskočili i na Odysseu) PUBG je zcela bezesporu fenomén, který změnil (nejen) herní svět, ostatně víceméně proslavil Battle Royale hry, na kterých "vyrostl" jeden z největších pop-kulturních fenoménů současnosti (Fortnite). Mám svůj vlastní vkus, podle kterého se rozhoduji, co hrát. Nesoudím přitažlivost nebo kvality hry podle jejích prodejů (samozřejmě to ale děláme my všichni hráči hromadně, svými peněženkami), nicméně rozhodně mám zdravý respekt ke každému komerčně úspěšnému projektu - třeba i proto, že jsem se na několika podílel a vím, jak je snadné pohořet, zapadnout - a jak těžké je uspět. Origins i Odyssey ušly oproti předchozím hrám série obrovský kus cesty, kromě jiného třeba pestrostí a propracovaností vedlejších misí nebo nelineárností příběhu apod. Kdybych se na hry díval tak, jak to píšete, byla by třeba Half-Life: Alyx (jeden z mých letošních adeptů na hru roku) "prostě jen o střílení". Je to velmi zjednodušující pohled na věc. Pokud v jedné misi vyšetřuji vraždu vesničanů (abych pak našel hnízdo agresivních krokodýlů) a v jiné musím vyzpovídat lidi ve městě, abych odhalil, kdo zabil kněze, obě mise končí "eliminuj cíle v oblasti", ale bavil jsem se u nich bez pocitu stereotypu. To samé platí třeba o parádních kobkách s poklady, které mi skoro pokaždé zamotaly hlavu, protože jejich hádanky a bludiště byly skvěle designované. Nemluvě o tom, že jsem se dovnitř těch opravdových pyramid v Egyptě skutečně na dovolené plazil, takže jsem si tuhle vzpomínku extra užil i ve hře.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 7. 2020 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Není mým cílem vám ošklivit hru, která se vám líbí, proto nic z toho, co jste napsal, nebudu vyvracet, přijde mi ale, že vám k radosti stačí velmi, velmi málo. :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 7. 2020 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Děkuji, je pravda že mě začínají poněkud unavovat lidé, snažící se mi vysvětlit, proč se mi něco nemá líbit 😀 Pokud tím "málem k radosti" je jedna z největších a nejvýpravnějších her současnosti, které dokáže konkurovat jen hrstka studií a titulů, pak souhlasím, že mám docela minimalistickou a šťastnou povahu 🤭

naliM
naliM
Level 31 Level 31
20. 7. 2020 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Důvod proč Ubisoftu může konkurovat jen hrstce studií je ten, že je to herní gigant a těch je pár, to je ale neomlouvá toho zneužívat a dělat tyhle framework generické rychlokvašky. Origins ještě relativně beru (doteď mi bere dech když jsem poprvé viděl tu AI), ale od té doby je strašně vidět ta snaha dělat vše víc a víc genericky a stejně. Ano pořád se jedná o AAA hry ale opravdu vytvořit 1 aktivitu a dat jí 100x po mapě není to samé jako vytvořit 100 aktivit a dat je jen jednou po mapě. To opravdu máme děkovat někomu kdo na to má dělat hry jako W3 ale raději se rozhodně dělat tohle? A víte jak to skončí? Bude zkoušet víc a víc co si může dovolit (zdravím breakpoint). Dam příklad na The Last Of Us 2. Ta hra je strašně propracovaná co se týče implementace (příběh neřeším), zrovna teď jsem viděl videa od programátora který ukazoval na twitteru že i třeba pokud se postava kouká dolů, tak se dech změní, či pokud je u nepřítele ve stealthu. Tohle je hra která si zaslouží nějaký respekt. Odyssey nic takového nemá.. (možná tak ten výukový mód ale ten nemá pro hrče žádný vliv). Napíšu něco co se tu řešilo aby to šlo více vidět. Kůň se nijak od origins nezměnil (dokonce došlo k degradaci protože v Origins byl obchod se skiny a v Odyssey občas dostaneš nějakej skin na koně a to je vše). Lezení je opět stejné (možná i horší když vezmu že Origins měl lepší podmínky k lezení). Katakomby.. stejné textůry, pasti dané bez logiky a na konci jeden bod dovednosti, žádnej skrytej příběh, prostě random vygenerovaná posloupnost chodeb. To že je Ubisoft bezpáteřní a dokáže kašlat na pravidla série pro změnu jsem tak nějak už překousl ale že to RPG nedokáže ani dělat pořádně je smutné. Opravdu netuším jak tohle co je max 6/10 může dostat 8/10. Jestli necháme firmy jako Ubisoft stále více se snažit co nejvíc oj*t hráče tak se ale pak nedivte že dostáváme hry jako Fallout 76 a Breakpoint..

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 7. 2020 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Děkuji za pečlivě formulovaný příspěvek, chápu, jak to myslíte. Ostatně jak už jsem psal několikrát (a říkám to třeba i v posledním podcastu), já rozumím, co některým lidem na AC vadí (a že těch lidí je hodně). Jen prostě nejsem jeden z nich, patřím k té skupině (kde je také hodně lidí), kteří si tu výpravnou rekonstrukci historických světů užívají a pokud mám znovu vypíchnout, kde jsem vnímal Odyssey jako velký pokrok od Origins, byla to nelinearita příběhu a zajímavá struktura questů, díky které mi hra začala připomínat spíš starší kousky od Bioware, než tu celkem jednoduchou stealth/akční adventuru, kterou byly původně hry z AC série. Nečekám od ACV žádný zásadní pokrok (a ano, máte pravdu, je to škoda, možná i vyloženě ostuda pro Ubisoft), ale přesto se na hru těším.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
20. 7. 2020 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jako velkej fanoušek AC her od jedničky tohle je právě věc co mě mrzí.. že věci jako výběr pohlaví či volba prostě není v té hře možný.. Protože chodíme do vzpomínek předka. Vůbec by mě nevadila hra kde ser hraje za ženu, když to bude jen jedna postava. Ale osobně se na Valhallu taky těším. Dělá na tom dost studii (Odyssey mělo 7 studii) takže očekávám velkou rozmanitost vedlejších aktivit (které teď už nejsou vedlejší aktivity ale náhodné eventy ve hře) a hodně animací. A taky hlavně na hře dělá Jesper a Darby (který tvrdí že minimální ukázka Hidden Ones je záměrně a jelikož mají zbroj z Masyafu tak se hodně těším). Jen prý parkour působí hůř jak v Odyssey dle preview. Ale kdo ví.. pořád na tom dělá velká kopa studií a já hru nehodnotím dokud si jí nezahraji (I Odyssey jsem dal na 100%). Ale pokud by chystali hru z Japonska, tak bych rád spíš old-school styl AC her něco ve stylu Ninja..

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 7. 2020 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Vypadá to, že na tom, jak se těšíme na novou hudbu Jaspera Kyda, se asi shodneme všichni 🤭

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na spotify si pustím soundtrack a tím to pro mě končí :D

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I can see your fate.... SALES!!!!

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Be prepared after two weeks the fate will be 40% off

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
19. 7. 2020 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubi trailery fakt umí, člověk si tam najde hodně super momentů jak akce, tak prostředí nebo "příběhu", ale ve výsledku to bude nejspíše natežéné grindem, průměrnými sidequesty a velkým, leč nenaplněným světem. Fakt doufám, že Ubi vezme buď Splinter Cell nebo Prince, vyprdnou se na open-world a budou se soustředit na ostatní kolem, vždyť lineární hry ještě nevymřely. To by pak tyhle herní momenty vynikly mnohem víc.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 7. 2020 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice už hru sleduju spíš ze zašlé úcty, kterou jsem k sérii dřív choval, než že bych si po Odyssey, kterou jsem se doteď ještě tak úplně neprokousal, toužil zahrát další navlas podobný díl, ale tenhle trailer se velmi povedl.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot On Ubisoft trailery umí perfektní ... ale tím to končí (trocha nadsázky samozřejmě, ale chci tím říct, že kdyby dávali tolik energie do hry jako do trailerů tak by jim vycházely "úžasné hry" :-) )

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 7. 2020 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Tak třeba ty předchozí dva trailery se mě nijak neuchvátily, až tenhle bych řekl, že se vrací ke standardu výborných Ubisoftích trailerů. Ale Ubisoft dělával i výborné hry, jen ty doby bohužel odvály písky času, takže teď jejich výtvory připomínají spíš teorii chaosu a vypadá to, že brzy otevřou i skřínku Pandory. Zítra? A bohužel nikdo z Ubisoftu neslyší můj vzdálený řev. :)

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
19. 7. 2020 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velká masáž než hra vyjde. Někdo se těší a někoho jako mě to vubec nebere. Jsem i rád že tato hra jde mimo mě. Ta nasranost okolo překladu a okolo hry už je pryč. Těm kdo se těší přeji at si hru užijí.

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
19. 7. 2020 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezájem. Už stačilo.

Reklama
Reklama