Zpět na článek

Diskuze: Autor knižního Metra zjevně nemá úplnou radost z migrace Metra Exodus na Epic Store

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
1. 2. 2019 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako môže kritizovať Steam PRÁVE v prípade Metro Exodus?? Čo tam chodím tak mali od Steamu propagáciu na hlavnej stránke dlhé týždne ak nie mesiace! A to je sakra niečo! Totiž samotné predchádzajúce Metro hry nejakými predajnými trhákmi rozhodne neboli a ani nie sú širokej verejnosti tak známe.

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
31. 1. 2019 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj Dmitry Glukhovsky vie, že to čo sa stalo je Fail roka 2019.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
31. 1. 2019 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gluchovský nemůže moc kritizovat, je to jeho značka (a třeba i dítě), ať už se prodává na Steamu, nebo v té nejhorší řiti. Divím se, že vůbec řekl tolik, kolik řekl, jeho skutečný názor však bude dost možná obsahovat přehršel podstatných jmen- vulgarismů, doplněných kreativními adjektivy. :-)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
31. 1. 2019 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Glukhovský je v tomhle nevinně,samotnému se to nelíbí a má pravdu v tom,že kdyby se Steam více staral,nepřicházel by o hry.Negativní recenze u pár let staré hry také nic nezmůžou..tady to prostě chce radikální čin ve formě stornování objednávek...ten už by mohl s prodeji zamávat.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher A jak presne se ma Steam starat. 30% je standartni cenik, ktery pouziva napriklad Apple a dalsi jine spolecnosti. Tady nejde o "starani", ale o to, ze Epic Games se snazi sebrat korunu Steamu. To ze se par blbcu necha premluvit penezma, aby vydali sve hry jen na Epic Games Store je uplne jedno.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
31. 1. 2019 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně nechápu, proč najednou všichni křičej, že Steam je monopol, protože si bere 30%. By mě zajímalo, jak dobře se ten ten samotnej Epic store uživí z těch 12%, jestli vůbec se to samo uživí, jestli to náhodou nejsou nuceni dotovat z výdělku z Fortnite, to bych pak měl velké obavy o dlouhodobou budoucnost toho obchodu. Kdyby si kamenný obchody braly jen 12%, tak padnou na držku hned.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
31. 1. 2019 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 EPIC byl skoro před krachem, zrušili unreal tournament, zrišili ten Paragon od Blezinskyho a kdyby nepřišel fortnite, tak by kromě Unreal Enginu neměli jednu jedinou herní značku výdělečnou. I ty Gearsy dělají poláci z People Can Fly. Je to těžce dotované Fortnitem a ta popularita Fortnite skončí úplně stejně jako popularita Minecraftu. Takže jsem taky zvědav co se bude dít potom.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
31. 1. 2019 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Docik No právě, teď jsou z nich vožralí miliardáři, tak dělají takovou charitu, ale z podnikatelského hlediska když něco nemá slušnej zisk, tak to nemá cenu vůbec dělat.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to škoda ta časová exkluzivita je přehnaná. Proč nenechali možnost výběru kde si hru člověk koupí.

sdfdsf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

standardy jsou od toho, aby se prekonavali. A co byl standard pred 15 lety uz by v dnesni dobe byt nemelo.

Letec91

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si to hold zahraju až v roce 2020. Na Epicu to kupovat prostě nebudu a poslední možnost k zakoupení digitálního klíče na Steam je i s poplatky skoro za dva tisíce a to za standardní verzi hry. Na konec za rok už budu mít šanci si to koupit za hubičku takže ať si to nechají a užijí si tu roční exkluzivitu.

sdfsdf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne. Dle nich na tom jeste docela slusne trhnou. Procenta ze steamu byli aktualni pred 15 lety.

sdfsdf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenze Epic to ma propocitane na zaklade zkusenosti s Fortnite. Z tech poctu jim vyslo neco pres deset procent a stale s velkym profitem. Je to proto, ze ceny sluzeb sli dolu a doba dopredu. Steam to ma nastavene uz patnact let beze zmeny a ostatni (napr. Apple) argumentuji tim, ze 30 procent je standard. venturebeat.com/2018/12/04/fortnite-dev-launches-epic-games-store-that-takes-just-12-of-revenue/ Jinak bych doporucil vic cist. Nekde se k toimu vice vyjadrovali.

sdfsdf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D Epic pred krachem nikdy nebyl. Paragon zrusili, protoze jim prodej outfitu pro Fortnite vydelal vic nez celej Paragon. Sami to verejne prohlasili. A Unreal Tournament Epic nikdy nedelal. Stridalo se na tom jen par lidi, hru mela delat komunita (ktera mela i kod) a Epic s tim mel jen pomahat. Ale komunita od toho utekla, moc lidi na tom uz nakonec nedelalo. "kromě Unreal Enginu neměli jednu jedinou herní značku výdělečnou." Ohledne znacek: Infinity Blade was noted for its sales at launch, selling more than 270,000 copies and making over US$1.6 million in its first four days—the "fastest-grossing app" ever released for iOS at the time. A co se tyce Fortnite. Tu delali po Gerars of Wars 3. Takze od roku 2011 soubezne s Paragonem nebo Robo Recall. A co se tyce: "I ty Gearsy dělají poláci z People Can Fly." Nikoli. Ty to delaji. Ale nejen oni. Na novych featurach a enginu dela furt originalni. Ze by byli pred krachem a melou tam palcema na zidli je dost fantasy :D

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sdfsdf Cliff Bleszinski nemá s Paragonem nic společného. Paragon padnul dle mého i kvůli více hardcore hratelnosti, horší optimalizaci a také tu hru pořád upravovali tak razantním způsobem až to nebylo hezké. Jinak jako hra rozhodně lepší než zaostalý smite. A co udělalo Valve za posledních pár let? P2W Artifact na kterém beztak pracovali jiní, recyklace CS, akorát "nový" engine, Dota2, opět kořeny doty jsou jinde, valve to pouze převzalo a zafinancovalo.

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
1. 2. 2019 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sdfsdf Tak hlavně tam tuším 40% vlastní čínský Tencent, což je megafirma s téměř neomezenými zdroji. Teoreticky si mohou dovolit takhle "přeplatit" jakoukoliv značku se jim zamane.

Reklama
Reklama