Autoři střílečky Nexuiz chtějí oživit žánr MMORPG
Novinka Autoři střílečky Nexuiz chtějí oživit žánr MMORPG

Autoři střílečky Nexuiz chtějí oživit žánr MMORPG

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

10

Masivně multiplayerové online hry už dávno nejsou to co bývaly a tvůrčí celek IllFonic to zdá se trápí. Jejich novinka by proto měla nepříznivý stav zvrátit.

Reklama

„Jde o celý žánr, který má špatnou pověst,“ nechal se slyšet kreativní ředitel studia Kedhrin Gonzalez. „Ve velkém se mu sice oddávají hardcore hráči, ale to neznamená, že by ho nemohl hrát opravdu kdokoliv.“

„I proto je na čase zamyslet se nad jeho směřováním a pokusit se ho znovuvytvořit. Začít od píky a polopaticky všem vysvětlit, že MMO neznamená jen honbu za lepšími statistikami a předměty.“

Pomoct by s tím měla aktuálně vyvíjená sandboxová onlinovka Revival, jejímž trumfem jsou živí Game Masteři. „Je to v podstatě jako Skyrim, jen si představte, že je tam někdo, kdo rozhoduje o dění na obrazovce.“

„Titul bude skutečně stoprocentně nelineární a s tím zmizí i zbytečné questy jako nasbírej sedm fialových pírek z tamtoho. Už se nepotkáte s úkoly, které jednoduše nejsou hodny vašeho herního charakteru.“

Kromě opravdových GM ovšem titul nabídne taktéž propracovaný systém karmy, jenž se bude vztahovat na všechny. Obyvateli městeček počínaje a inteligentními potvorami v dungeonech konče. Prý to bude hodně podobné Mass Effectu. Akorát ve větším měřítku.

„Pokud budete mít dobrou karmu, městské stráže vás budou vítat s otevřenou náručí a bez problému se dostanete až k tamějšímu vládci, abyste mohli prodiskutovat mor, který sužuje jeho zemi.“

„Budete-li neutrální, stráže budou opatrné a přístup k vládci si budete muset zasloužit. Jestli se vydáte cestou zla, nedostanete se ani do města. A pokud budete opravdu zákeřní, stráže na vás rovnou zaútočí.“

„V dungeonech to pak bude fungovat naopak. Budete-li hodní, všichni na vás okamžitě zaútočí. Neutrální jedinci si vyslouží zdvižené obočí a po čase možná i úkol. Pokud ho ovšem odmítnou, ihned budou pod útokem.“

„Nejjednodušší to budou mít vyloženě zlé postavy, které si budou moci klidně dovolit quest odmítnout. Samozřejmě počítáme i s celou řadou proměnných. Jinými slovy, pokud se během pobytu v dungeonu změní vaše karma, chování přítomných kreatur se adekvátně přizpůsobí.“

A aby toho nebylo málo, můžete to klidně hrát na obě strany. Totiž, v místech spadajících pod správu vládce se tvářit jako slušňáci, zatímco v divočině se chovat jako kovaní podrazáci.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama