Avatar od Ubisoftu nabídne prvky, které nejsou k vidění ve filmech
Novinka Avatar od Ubisoftu nabídne prvky, které nejsou k vidění ve filmech

Avatar od Ubisoftu nabídne prvky, které nejsou k vidění ve filmech

Martin Cvrček

Martin Cvrček

15

Navíc by nemělo jít o obdobu The Division, i když se opět počítá se hrou, která bude dlouhodobě podporována.

Reklama

Po delší odmlce tu máme nové informace o novém herním Avatarovi, kterého připravuje Ubisoft a studio Massive Entertainment, v němž vznikla mětská online akce The Division. Server IGN si popovídal s Davidem Polfeldtem, ředitelem managementu v Massive Entertainment, který tvrdí například to, že nová hra má za cíl splnit sen v podobě možnosti navštívit planetu Pandora, na níž se Avatar odehrává.

Stále je ale třeba mít na paměti, že další herní Avatar nevyjde dříve než v roce 2020. Něco takového však dává vývojářům dost prostoru na vývoj i dostatek možností na spolupráci s produkční společností Lightstorm Entertainment Jamese Camerona, slavného režiséra a otce Avatara.

Díky této spolupráci může hra nabídnout prvky a aspekty Avatara, které ve filmech nejsou vůbec k vidění, a využít věci, které byly třeba během natáčení zahozeny. Řeč je samozřejmě o původním Avatarovi z roku 2009 a o chystaných filmových sequelech, na nichž momentálně Cameron pracuje. Jak se tedy zdá, spolupráce Lightstorm Entertainment nabízí vývojářům značnou kreativní svobodu a samozřejmě šanci pracovat s lidmi, kteří se podílejí i na tvorbě filmů.

O příběhu a hratelnosti stále nevíme nic konkrétního, ale Polfeldt prohlásil, že hra nebude klon The Division. „Ve srovnání s The Division je hodně, hodně odlišná. Je postavená na stejném enginu (Snowdrop, pozn. redakce) a máme přístup k jakémukoliv prvku nebo jakémukoliv řešení, které v The Division existuje. Ale musí to být také odlišná hra, protože Avatar je v jádru o světě a objevování a přírodě. Nejde o město. Je to velmi, velmi odlišný případ.“

Tím však výčet rozdílů nekončí. „Z filozofického hlediska je o něčem jiném. The Division je o křehkosti společnosti, naší společnosti. Avatar je mnohem víc o rovnováze a ekologii. Tudíž vyžaduje některá velmi odlišná témata, která musí být převedena do smysluplné a zábavné hratelnosti,“ dodává Polfeldt.

A jak vůbec Avatar skončil v rukou Massive Entertainment? David Polfeldt se setkal s Cameronem a s producentem Jonem Landauem téměř 4 roky před začátkem spolupráce s Lightstorm Entertainment. Oba byli ohromeni plány na vývoj The Division a tvorbou herního světa ve Snowdrop enginu, a tak si počkali, jak titul dopadne. Z The Division se nakonec (minimálně z jejich pohledu) vyklubala úspěšná hra, a tak si řekli, že právě Massive je tím správným studiem, které dokáže dosáhnout patřičné úrovně a navíc je schopné ji udržovat i dlouho po vydání.

Z toho vyplývá, že i v případě Avatara se počítá s modelem hry jako služby, tedy projektu, který bude podporován a zásoben novým obsahem i dlouho po vydání, a to s cílem nabídnout hráčům dost důvodů pro častý návrat. Jestli tedy od nového Avatara čekáte čistě singleplayerový počin, pravděpodobně budete zklamáni.

Zdroj: IGN.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama