Electronic Arts ale nelámou hůl, Titanfall 2 budou nadále podporovat a se studiem Respawn spolupracovat.
Během včerejší konference Electronic Arts s investory došlo také na dvě střílečky, které byly vydány krátce za sebou. Battlefield 1 a Titanfall 2 dělil pouhý týden, což nebývá zvykem. V EA si byli jisti, že si tyhle dvě hry vzájemně nebudou konkurovat a každá si najde své fanoušky. Jak to dopadlo?
Battlefield 1 zaznamenal velký úspěch. Výkonný ředitel Andrew Wilson se pochlubil, že první světová válka hráče zlákala. Battlefield 1 zaznamenal největší zájem v den vydání, během stejného čtvrtletí ho hrálo o 50 procent více hráčů než Battlefield 4.
Titanfall 2 je na tom hůře. Z prodejního hlediska sci-fi střílečka od Respawnu nesplnila očekávání. Přesto v EA nelámou hůl a hodlají studio Respawn nadále podporovat a spolupracovat s ním, stejně tak budou podporovat Titanfall 2, a to bezplatným rozšiřováním multiplayeru. V budoucnu vzejde ze spolupráce EA a Respawnu i nová Star Wars hra, která má být akční adventurou hranou z pohledu třetí osoby.
Finanční ředitel Blake Jorgensen debatu uzavřel slovy, že Titanfall 2 prodal méně kopií, než se očekávalo, ale Battlefield 1 si zase vedl lépe, než se předpokládalo. Ovšem Titanfall 2 zaznamenal velmi dobré recenze a hodnocení hráčů.
Právě hráči jsou hodně nadšeni a nedokážou si hru vynachválit. Podle EA jde o jednu z nejlepších her této generace konzolí a loňského roku. Co myslíte? To je důvod, proč EA očekávají dlouhodobé prodeje u Titanfallu 2, které nebudou jen několik měsíců, ale delší dobu.