Nepodporoval je Battlefield 3 kvůli možnému zneužití v multiplayeru a stejně na tom bude i připravovaný čtvrtý díl.
Vývojáři ze švédského studia DICE nikdy oficiálně nepodporovali mody v Battlefield 3 z důvodu, že by podpora mohla vést k zneužití v multiplayerových zápasech. Jejich rozhodnutí se nezmění ani v nadcházejícím Battlefieldu 4.
Generální manažer DICE Karl-Magnus Troedsson tuhle nepříznivou zprávu pro mnoho lidí z komunity oznámil prostřednictvím webu PC Gamer na výstavě E3 v Los Angeles. Troedsson tvrdí, že sledují zpětnou vazbu od hráčů, stejně tak jejich požadavky a přání, avšak v tomto případě nemohou vyhovět, protože cítí, že by nad tím neměli stoprocentní kontrolu.
Objevují se také názory, že za nepodporování modu může složitý Frostbite engine, který pochopitelně Battlefield 4 využije, podobně jako předešlý díl.