Beta Battlefield 3 přilákala 8 milionů hráčů
Battlefield 3 Novinka Beta Battlefield 3 přilákala 8 milionů hráčů

Beta Battlefield 3 přilákala 8 milionů hráčů

Michal Burian

Michal Burian

21

Švédské studio EA DICE odhalilo zajímavé statistiky z proběhnuté veřejné bety očekávané válečné střílečky Battlefield 3.

Reklama

Ze statistiky se dozvíme, že betu Battlefield 3 si vyzkoušelo přes 8 milionů hráčů. Tento úctyhodný počet vojáků vypálil 47 miliard kulek, které zaznamenaly 1,5 miliard zabití.

  • Počet hráčů zapojených do bety by dokázal zalidnit New York. Pokud byste cestovali jeden světelný rok za každou kulkou, jenž byla v betě Battlefield 3 vypálena, dostali byste se až na samotnou hranici vesmíru. 1,5 miliard životů se rovná přibližně polovině vypitých litrů piva za rok 2011 na celém světě.

V betě bylo rovněž regenerováno 2,2 miliard životů (započítáni jsou pouze ti, co hráli za třídu Assault), 19 milionů lidí se muselo rozloučit se svou psí známkou a zničeno bylo 21 milionů M-COM stanic.

  • 2,2 miliard regenerovaných životů je o trochu více, než je počet lidí, kteří využívají internet. 19 milionů psích známek? To by vám nestačilo ani na jednu osobu v nejvíce obydleném městě na světě, v Šanghaji.

V mapě Operation Metro byl rovněž zaznamenán zásah do hlavy na nejdelší vzdálenost. Ten činil 635,6 metrů.

Pro úplnost dodejme, že tvůrčí celek se po betě dostal pod těžkou palbu kritiky, což se snaží do začátku startu žehlit. Beta verze nebyla z aktuální verze hry, kde se již nevyskytují nepříjemné bugy. DICE použili starý kód, beta totiž měla otestovat především zátěž serverů, aby se blížící launch titulu obešel bez nepříjemných výpadků serverů.

I přes vlnu kritiky za starý kód hry považuje DICE testování za úspěšné.

"Otevřená beta Battlefiedl 3 pro nás znamená opravdu velký úspěch. Mohli jsme hráčům lépe vysvětlit, proč beta probíhá a že se nejedná o finální verzi hry. Hodně hráčů si myslí, že šlo o demoverzi," prozradil kreativní ředitel Lars Gustavsson v rozhovoru pro IGN.

"V betě jsme testovali především zátěž serverů a také správné vyvážení hry. Bylo by špatné, kdyby hra při svém startu zaznamenávala problémy v multiplayeru kvůli přetížení serverů. Samozřejmě nesmíme zapomínat na Battlelog. Pro nás byl betatest úspěšný, můžeme říci, mise splněna."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama