Díky tomu přišli hned na několik problémů, které musejí opravit. Xbox One verze je navíc závislá na cloudu.
Komunitní manažerka Abbie Hepp prozradila, že bety nadcházející multiplayerové střílečky Titanfall se zúčastnily dva miliony lidí. Hodně k tomuto číslu pomohl fakt, že se původně mělo jednat o uzavřené testování. Nakonec byla beta přístupná všem zájemcům vlastnící PC nebo konzoli Xbox One.
Podle jejich slov šlo studio Respawn do bety s cílem ukázat lidem, že Titanfall není jen obyčejná střílečka jako spousta jiných her na trhu. Chtěli nám ukázat, že Titanfall je zábavný titul s velkým potencionálem. Možná to byl impulz, aby betu nakonec otevřeli pro všechny. Proslýchá se, že chtěli na servery pouštět hráče postupně, aby nedošlo ke kolapsům serverů jako v minulosti u mnoha jiných her.
Do vydání Titanfall zbývající tři týdny. Tuhle dobu chtějí v Respawnu využít k opravám chyb a k přípravám na velký start finální verze. Ta se bude postupně vylepšovat a pochopitelně rozrůstat o nový obsah. Ten bude chtě nechtě placený alá Battlefield.
Co se týče technického charakteru Titanfall, tak Xbox One verze využívá cloud podobně jako Forza 5. S tím rozdílem, že Forza 5 není na výpočtech v cloudu tolik závislá jako Titanfall.
Přečtěte si naše dojmy z bety Titanfall.