BioShock Infinite si pohrál s Unreal enginem
BioShock Novinka BioShock Infinite si pohrál s Unreal enginem

BioShock Infinite si pohrál s Unreal enginem

Michal Maliarov

Michal Maliarov

8

Studio Irrational Games si muselo vytvořit téměř kompletně nový model osvětlení. A tím to nekončilo.

Reklama

Šéf studia Ken Levine osvětlil detaily práce, kterou museli vývojáři podstoupit u Unreal 3 enginu, který nejnovější BioShock pohání. Jednou z inovací je téměř kompletně předělaný model osvětlení.

„Je to middleware, ale velmi schopný middleware,“ řekl Levine v rozhovoru pro Nowgamer. „Pokud se spolehnete pouze na to, co vám nabízí, zajímavý zážitek z toho nevytlačíte. Opravdu si jej musíte upravit k obrazu svému.“

A přetváření enginu pro ideální využití ve hře rozhodně nebylo nic jednoduchého. Dle Levina dal tvůrcům engine spoustu „omáčky“, když ale přišla řada na AI, nenabídl nic. To samé se týkalo i modelu renderu a osvětlení, který si tým musel vytvořit vlastní.

„Možnost vytvořit létající město na pouhých základech enginu vůbec není realistické. Není totiž navržen pro veškerou tu geometrii, co vám létá do cesty. Takže náš kouzelník Richard Jobling se opravdu vytáhl a vytvořil skvělé věcičky, které to umožnily,“ dodal.

BioShock Infinite rozhodně patří mezi zářivé hity příštího roku a každý nový záběr nás v tom jen utvrzuje. Ostatně, stačí se podívat na E3 prezentaci a pochybnosti rázem opadají.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama