Blizzard: staré značky mají ještě velký potenciál
i Zdroj: Blizzard Entertainment
Novinka Blizzard: staré značky mají ještě velký potenciál

Blizzard: staré značky mají ještě velký potenciál

David Herrmann

David Herrmann

Nová prezidentka Blizzardu Johanna Faries prohlašuje, že budoucnost studia neleží v riskantních nových světech, ale v rozvíjení ikonických značek.

Reklama

Blizzard Entertainment pod vedením Johanny Faries dál nastavuje kurz směrem k prověřeným značkám. Bývalá šéfka Call of Duty se prezidentkou Blizzardu stala po odchodu Mikea Ybarry a jedním z jejích prvních výrazných kroků bylo obnovení spolupráce s NetEase, čímž se Blizzard vrátil na lukrativní čínský trh. Johanna Faries naznačila, že studio chce v následujících letech stavět především na existujících světech.

Podle ní mají značky jako Warcraft, Diablo nebo Overwatch stále obrovský prostor k růstu. Blizzard se proto hodlá soustředit na „karty, které už má na ruce“, místo aby riskoval s úplně novými IP. Neznamená to ale, že by se novým směrům definitivně zavíral – jen teď nejsou prioritou.

Cílem je vydávat alespoň jednu až dvě velké hry nebo expanze ročně a udržet Blizzard dlouhodobě v centru pozornosti hráčů. A plán se zdá být v provozu: už 2. března dorazí World of Warcraft: Midnight, patrně největší datadisk v historii MMO, a 28. dubna ho bude následovat rozšíření Diablo IV: Lord of Hatred. Navíc příští rok slaví Overwatch deset let a po pauze se vrací i BlizzCon.

Zdá se, že Blizzard teď chce hrát více na jistotu.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama