V blízké době lze očekávat také další gameplay záběry. Ke zveřejnění HW nároků PC verze by mohlo dojít v průběhu února.
Včera jsme tu měli gameplay záběry z PC verze Mass Effectu: Andromeda, kterou poháněla grafická karta GeForce GTX 1080. Fanoušci se tak přirozeně začali ptát na další detaily, třeba na to, kdy se vlastně dočkáme HW požadavků.
Generální manažer BioWare Aaryn Flynn tudíž na dotaz jednoho fanouška odpověděl, že by k jejich vydání mělo dojít blíže k vydání hry, pravděpodobně v průběhu února. Osobně však předpokládám, že budou podobné nárokům Battlefieldu 1.
Z dřívějška přitom víme, že PC verze nebude mít stanovené maximum snímků za sekundu. Framerate zkrátka nebude uzamčený na 60 nebo nedejbože 30 fps. Jestli máte opravdu nabušené PC, budete ho moci při hraní Mass Effectu: Andromeda řádně využít a dostat se vysoko nad 60 fps.
V případě konzolových verzí nás čeká technická klasika většiny her využívajících Frostbite engine. Na PS4 nový Mass Effect poběží při 30 snímcích za sekundu v rozlišení 1080p, zatímco na Xboxu One bude hra k dispozici v rozlišení 900p, opět při 30 fps. Nezapomínejme však na možnosti konzole PS4 Pro, s níž lze hru hrát i v rozlišení 4K. A pokud jde o možnou podporu výkonnějšího Xboxu One s názvem Xbox Scorpio, ta je zatím ve hvězdách, v BioWare totiž stále nemají k dispozici tzv. dev kit konzole.
Flynn dále prozradil, že se brzy dočkáme dalších informací o multiplayeru. V přípravě je i souvislé, nepřerušované gameplay video, které by mohlo mít i 15 minut. Tímto způsobem lidé z BioWare a EA propagovali už Dragon Age: Inquisition. Připravte se zkrátka na to, že reklamní masáž spojená s novým Mass Effectem ani zdaleka nekončí.
Závěrem tu máme menší pohled do zákulisí dabingu Andromedy v podání Toma Taylorsona a Frydy Wolff, kteří propůjčili svůj hlas sourozencům Scottovi a Saře Ryderovým. Tématem videa je přitom sourozenecká rivalita, které se očividně oba dabéři nevyhýbají. Občas se zdá, že své role berou skutečně vážně.