Studio DICE opět tlachalo o vymoženostech jejich Frostbite 2 enginu a poodhalilo plány s implementací velké destrukce i do multiplayeru.
V rozhovoru pro časopis PSM3 potvrdil vedoucí MP designer Lars Gustavsson, že jsou impresivní zemětřesení viděné v singleplayerových prezentacích technicky možné i v multiplayeru.
„Pořád přemýšlíme o velké destrukci i pro multiplayer, stále je ale moc brzy něco říkat,“ nechal se slyšet Lars. „Je technicky možné vytvořit zemětřesení v multiplayeru s využitím Frostbite 2 enginu. Má tolik funkcí, které jsme nikdy nepotřebovali, že stále přemýšlíme, jak je nejlépe využít.“
„Pro ten engine je to pouze začátek. Prozatím jediným limitem toho, co s tím můžeme udělat je pouze naše vlastní kreativita.“
Mnozí fanoušci se obávali spojení dvou tříd – Medic a Assault – do jedné. Dle vývojářů je to ale zcela normální a inovativní změna.
„Neustále sledujeme a hodnotíme hráče na bojišti a jak jsme měli možnost vidět v Bad Company 2, Medic nikdy nebyl dostatečně vybaven na to, aby šel do útoku. Většina si brala útočníky, takže se zdálo přirozené tyto dvě třídy skombinovat.“