S novým dílem zabijáckého Hitmana přichází i nová otázka. Vrátí se otevřený systém úrovní, který jsme milovali u předchůdců?
Před pár dny bylo natěšeným zahraničním redaktorům představeno další demo plné kradmého plížení, vraždění jeptišek a sledování čůrajících stráží. Nespočet otázek, týkajících se otevřenosti světa a sand-boxu vývojáři zatím opatrně obcházejí. To však neznamená, že se občas neobjeví nějaká narážka.
„Jak jsme říkali již dříve, stále je moc brzo mluvit o něčem konkrétním, ukazujeme hru po malých částech,“ řekl Christian Elverdam ze studia IO Interactive. „Jak můžete vidět na konci dema, Hitman se vydává do malého městečka s názvem Hope, které vám samozřejmě také někdy ukážeme.“
Městečko každopádně vypadalo velmi zajímavě. Kloubilo starou architekturu s moderními mrakodrapy a v centru vyčníval z okolního prostředí i tajemný kostel. Že bychom se přecejen dočkali cestování a větší svobody, která definovala sérii?
„To, co jsme zatím ukázali, byla špička ledovce. Můžete se těšit na mnohem větší nadílku v nadcházející době,“ dodal Elverdam.
Studio tedy stále oficiálně nehodlá potvrzovat, jaký systém bude v Hitman: Absolution využit ve větší míře. Nám to ale připadá jako návrat do starých kolejí, což jen a jen vítáme.