Zpět na článek

Diskuze: Budoucnost hraní: platformy pohromadě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Riwen
Riwen
Level 0 Level 0
Hlavní platforma: PC
22. 9. 2019 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 9. 2019 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riwen Také se těším, až se potkáme ve hře... ačkoliv po sobě nejspíš budeme střílet XD

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jo... mám odzkoušeno vše,takže mé dojmy.Je to dobré CoDko,hraje se to dobře,má to prostě klasický CoD feel.Rychlé TTK jako vždy. Co se týká módů: 2v2: jsem nehrál,tohle ani hrát nechci,není to mód pro mě.Přece jen jsem primárně Battlefield hráč,takže jsem chtěl větší mapy a více hráčů.A to jsem dostal v jiných módech. Team Deathmatch,Headquarters,Domination,Cyber attack: (všechny velikosti) všechny jsou to dobré módy,tady jsem strávil většinu času.Nemám moc co vytknout,snad jen debilní respawny a zachytávácí oblast vlajek je k smíchu. Night Vision mode: tady by se měl DICE učit,jak se dělají noční mapy.Tma jak v prdeli,velké využívání flashů a laserových zaměřovačů.Dobrý mód,ale....Na to jak vývojáří o tom tvrdí,že je to HC mód,tak kecaj.Minimapa a radar stále přítomny,friendly fire vypnutý.Jediné co je na tom HC je ta tma a to,že hráči postupují na mapě pomaleji než v denních mapách. Ground War: Tady jsem se těšil jakožto hráč BF,že tady se vyřádím.Velikostně dobře zpracovaná mapa,počet hráčů je naprosto luxusní...Takový BF s COD gameplayem. A to je ten kámen úrazu.Na mapě pobíhá 63 opic,které za A) nezajímají zabírání vlajek,všichni honí K/D,za B) čekal jsem trošku realističtější a hlavně pomalejší postup na mapě.Ten rychlý time to kill se k tomu moc nehodí.Ale to bude tím,že jsem prostě zvyklý na Battlefield,kde je to o dost pomalejší.Takže mód dobrý,ale ne pro mě,bohužel.Víc zábavy jsem si užil u TD,Domination 👍 Co se týká zbraní,gadgetů,killstreaků: Pocit ze střelby je nádherný 👍Unlocking attachmentů a zbraní za XP taky palec nahoru 👍tady výtky asi ani nemám.Prostě s každou zbraní se mi hrálo dobře.Z gadgetů jsem využíval nejvíc muniční box,protože munice není moc :D Killstreaky-no tady je to trošku problém.Spamují se každou chvíli.A to je špatně.Takové UAV je tam neustále,takže vlastně pozbývá smysl,to už to rovnou mohou vývojáři nechat pozici nepřátel na minimapě natrvalo.Vrtulníky jde sestřelit na dva zásobníky.Klidně bych se bez killstreaků obešel. Co se týká technické stránky: 1440p,vše na max (kromě Bluru a film grainu),a hra si drží cca 100FPS.Po grafické stránce je to o poznání lepší než předchozí díly.Ale na čem hra trpí je Netcode a pár takových divných věcí,jako třeba vystřelení na nepřítele a umření při tom.Ale v kill-camu vidím,že jsem ani na něj nevystřelil,zatímco on mě pokropil krásně a takových divných věcí tam je.Taky po netu kolují videa,a i já to zažil, kdy vidíte animaci otevírání dveří a chcípnete u toho,zatímco v killcamu vidíte,že vás borec vidí,jak stojíte uprostřed dveří a dveře jsou otevřené,zatíco vy máte animaci :D .Ale to bude snad do plné verze opraveno 👍Audio je parádní,tam není co vytknout. takže závěrem - změn je tam hodně,Crossplay je vítaná věc a snad to najdeme u vícero her 👍hraje se to dobře na CoD,ale pro veterány BF (ti co chtějí moderní dobu po BF4) tohle není.Má to své mouchy,jako killstreaky,netcode,respawny do zad nepřátel nebo jim před hlaveň.HC mód není HC módem,zachytávací oblast u vlajek je malá,musíte stát přímo u vlajky,kde nejste krytí,takže na ráně,otevírání dveří pomalu nemá smysl,hra je tak rychlá,že pokud čekáte více taktičtější postup hrou,tak budete zklamání,celkově je to ale povedený MP,své hráče si to najde. Já si zahraju single a sem tam zapnu MP u TD či Domination s 20 hráči.A budu se modlit,že BF 6 bude opět z moderní doby 😂

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 9. 2019 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Wow, díky moc za podrobné dojmy! To srovnání s BF je rozhodně na místě, až jsem se divil jak i některé UI věci řeší vyloženě po vzoru svého hlavního konkurenta :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel jako obě to jsou dvě rozdílné hry,ale přesto v posledních dílech od sebe dost kopírují. :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 9. 2019 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Mohl bych sekundovat Samovy dojmy- zatímco na malých mapách hra exceluje, velká mapa pro 64 hráčů za konkurencí těžce zaostává, a to hned z několika důvodů- když pominu lidský faktor, a sice, že bez sniperky si v podstatě nezahrajete (díky, kempeři & trempíci), jednak jsou to nevyužitá vozidla- na mapě je strašně znát, že je pořád především jen a pouze pěší a tanky se do stísněných uliček nebo jako obránci checkpointu proti masám pěchoty zkrátka nehodí. Druhým důvodem jsou nevhodně rozmístěné checkpointy spolu s možnostmi respawnu, které ze hry dělají neskutečný chaos, a přestože jsem se cíleně snažil obsazovat checkpointy co nejvíc to jde, v současné podobě to zkrátka nejde, beze změn a bez alespoň náznaku snahy o týmové hraní. Třetí a poslední hřebíček do rakve velké mapy je samotný engine, který její velikost zjevně nezvládá, jinak nevím, jak si vysvětlit tak obludné textury oproti zbytku map (hlavně betonová zeď u stanoviště A je opravdu velmi vzhledná). Jediné, v čem se Samem nesouhlasím, je zachytávací oblast vlajek- za tu jsem naopak rád, nutí ke kooperaci, vyčištění a zajištění oblasti.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot jenže to je ten problém,musíš stát u vlajky a jak říkáš nutí to ke kooperaci, vyčištění a zajištění oblasti,jenže tady selhává lidský prvek.Jeden člověk tohle nezvládne,protože je na ráně,více lidí už pokryje více úhlů.Proto bych byl rád,kdyby ta zachytávací oblast byla o něco větší nebo aby tam bylo více krytí i pro jednoho člověka,který se může spolehnout sám na sebe,pokud chce plnit objectivy i když má tým plný K/D honičů 👍

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 9. 2019 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jsem holt obětavý, Same, lehnu si u vlajky i za cenu smrti. :-) Všichni maj pěkný K/D a ≤2 captures k tomu, já mám 20 captures a K/D skoro na 0. Ale nijak mi to nevadí, v hodnocení jsme na body srovnaní a od K/D je TD, ne Domination. To jsou mimochodem asi moje dva nejoblíbenější módy, akorát tomu Cyber Attacku, či jak se jmenuje, jsem nějak nepřišel na chuť. Přestřelka mě celkem s jistotou bude bavit, ale na to se musím trochu zlepšit, s mými nynějšími schopnostmi by mi bylo moc líto mého parťáka. No a mód pro 63 opic, jak jsi ho trefně nazval, potřebuje předělat z gruntu.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
21. 9. 2019 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Kvůli toho lidi doufají, že změní killstreaky ve scorestreaky. To by mohlo pomoct.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
21. 9. 2019 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher CoD se nikdy takhle nehrálo, pro komunitu je to obrovská změna, gunplay, movement i map design teď vybízí k pomalejšímu týmovému hraní, nikdo na to ale u CoD není zvyklý. Podobný trend by musela držet několik let všechna tři studia, aby se komunita přeorientovala. Počet objectivů je taky proti konceptu, dokud se bude hrát o tři vlajky, lidé budou jen zběsile rotovat po mapě. Pokud IW chtěli naplnit svoji vizi, měli primární módy směřovat spíše k CSku, ne k Battlefieldu. Kampaň v kombinaci s gunplayem a slibovanou kontroverzí bude špička žánru. Multiplayeru se bojím, jejich vize není v souladu s dosavadním provedením, 2v2 mód je paradoxně jediný, který se hraje tak, jak IW chtěli. Proč? Jeden objective, čtyři hráči - ideální. Je to velká škoda, protože hra se hraje skutečně skvěle, široké možnosti customizace, audiovizuál či gunplay, vše je na nejvyšší úrovni v žánru.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe +1 👍

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
21. 9. 2019 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Singl si dám s ovladačem, ale jestli bude PS4 verze podporovat myš tak není problém jít rozsekat pár PC hráčů do multiplayeru. Chci vyzkoušet jestli je pravda že na ně konzolisti nemají šanci. xD Jinak ten cross-play je fajn ale klidně bych se bez něho obešel. Moc lidí co hrají na Xboxu neznám a s PC hráčema nějak trvale hrát ani nechci, to bych jinak taky hrál na PC.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov hele potkal jsem spoustu hráčů betě na konzoli s K+M a borci to drtěj fakt dobře ,jak jsou periférie vyrovnané najednou nesejde,kdo na jaké platformě hraje :-) Horší to je u verze K+M vs gamepad,tak už znevýhodnění je,jak už psal Shelby 👍

Johny
Johny
Level 20 Level 20
21. 9. 2019 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Za mě můžu říct, že to fajně pomáhá s celkovým počtem hráčů. Na PC tohle lidi asi dost ocení. Tam CoDka většinou rychle odumírají. Jinak z mých včerejších zkušeností... První hru jsem hrál s týpkem na ovladači, ten to podrtil, já se ještě seznamoval s mapou a jak co střílí a funguje. Ze všech odehraných zápasů jsem postřehl, že většina konzolistů (i těch s myší a klávesnicí, ale moc jich nebylo) bývá ve spodní polovině tabulky. Při rushování nestihájí, většinou hrají opatrně. Ale viděl jsem i případy, kdy opravdu jsem začal pochybovat, jestli co se stalo je normální. Pár hráčů (už si ale nejsem jist zda to byli hráči na ovladači nebo KB&M) při sledování killcamu má buď strašně rychlé a přesné reakce, kdy se týpkovi objevím ze strany, ten se rychle otočí, rychle na mě přilepí zaměřovač a ten mě nepustí a jsem kaputo. Nebo jsem i viděl, kdy jsme běželi dva, kdy ten zaměřovač taky úplně lehce a hladce přejel z jednoho na druhého a dokud jeden nepadl, zaměřovač neminul. Každopádně jak jsem řekl výše, najde se pár lidí co to s ovladačem umí. Jinak z technické stránky, jak říká OneShot, je to fakt dobře udělané. Chce to jen něco udělat s tím nasvícením v některých mapách, brokovnice, hip fire, spawny a já nevím co ještě. Ale hraje se to opravdu dobře.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 9. 2019 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem čistě singleplayerový hráč a jedinou přijatelnou multiplayerovou hrou jsou pro mě šachy, nový Modern Warfare má ovšem velkou šanci stát se mou první hrou, kterou koupím v den vydání, a třeba jen kvůli mulťáku. Líbí se mi, jak je hra přímočará a ve své přímočarosti zábavná- hry hraju čistě kvůli gameplayi, proto jsem velmi uvítal, že v menu s load outem (a v loadinzích) jsem nemusel strávit téměř ani vteřinku (a nijak tím během hraní nebyl penalizován), v tomhle ohledu jde o instantní herní zážitek, téměř jako u starého Dooma. Líbí se mi, že crossplay lze podle potřeby vypnout, nebo zapnout (v plné verzi by mohla ještě přibýt selekce jednotlivých zařízení). Moc se mi líbí, že i já jako hráč, který má s multiplayerem pramalé zkušenosti, se během necelých dvou hodinek dostal v zápasech ze dna bodového žebříčku, kdy moje hratelnost sestávala de facto z mých řetězených smrtí, celkem relativně vysoko, často i do plusového kill/death ratia, což je u mě malý velký zázrak. Stačilo chvilku potrénovat na nočních mapách, kde mají všichni srovnatelné šance, proto že ve tmě vidí každý úplné hovno, tudíž nejsou potřeba tak rychlé reakce, a rázem jsem se mohl měřit se zkušenějšími protihráči. Nadchlo mě, že jsem hrál skoro 8 hodin v kuse a hra mě ani trošku nenudila, přitom jestli něco bytostně nesnáším, tak opakovat ve hrách stejné činnosti, levely a mapy stále a stále dokola- ale asi jak se říká, když dva dělají totéž, není to totéž, a v IW zjevně ví, jak na to. Co mě opravdu uchvátilo je pocit ze střelby- úplně jiný než v ostatních válečných střílečkách, a za mě o mnoho lepší- výstřel (neřkuli do protivníka) z úplně jakékoli zbraně působí čistou, nefalšovanou radost. Moc se mi líbila střelba ze sniperky a z pistole, byť z důvodu neschopnosti jsem se posléze jal třímat duo brokovnice & lahký gulomet, oboje též výborně zpracované. Asi nejgeneričtěji působí samopaly, i u nich ovšem došlo k významnému posunu. Velmi se mi líbí kamera zobrazující váš konec, namísto vzteku a nasrání nad tou nespravedlností a křivdou se můžete buď obdivovat umu protivníka, nebo zasmát vlastní nešikovnosti. Jak denní, tak noční mapy mají svou jedinečnou atmosféru, kterou jsem si za těch několik hodin hraní stihl oblíbit, koncipované jsou přehledně, přesto však nepůsobí laciným dojmem. Ještě musím zmínit výborně zpracované UI, to je pro mě u každé hry velmi důležité, byť vím, že spousta lidí tohle neřeší. Zvuk prvotřídní, grafika srovnatelná s dnešní špičkou, plynulost na jedničku, všechno jak má být, paráda. A přesto, že se jedná pouze o betu, nenarazil jsem ani na jeden jediný bug. Krátce řečeno, moje skepse je ta tam a já se těším na říjen.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 9. 2019 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Perfektní zhodnocení bety! Tohle už není normální příspěvek, ale spíš menší článek. Díky moc za podrobné dojmy (navíc se skoro ve všem shodneme).

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě poznámka ohledně crossplaye. Konzolový ovladače jsou bez nějaký formy autoaimu naprosto nepoužitelný ve střílečkách. Což znamená, že míchat PC hráče a konzolový hráče s defakto cheaterskýma mechinakama je totální nesmysl. Když to vezmu podle toho obrázku v článku, beru to tak, že ti na topu jsou velmi dobří hráči, na který ani cheaty neplatí. Normálně průměrnej PC hráč nemá moc velkou šanci proti noobovi s autoaimem. Pokud ta hra bude stavěná na vyloženě univerzálním gameplayi bez jakýhokoliv zvýhodňování, drtivá většina konzolistů nemá proti PC hráčům nejmenší šanci. To je prostě univerzální fakt, který se vztahuje na všechny hry tohoto typu.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
21. 9. 2019 06:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Pleteš si auto-aim kterej byl snad jenom jako možnost v GTA V s asistencí která bývá v konzolových střílečkách. Auto-aim je hnus kterej bych zakázal. Aim-assist ujde, většinou si ani nevšimneš že tam je a trochu pomůže míň zkušeným hráčům. Do multiplayeru bych takový věci ale nedával.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Já tím autoaimem myslel právě jakoukoliv formu pomáhání při míření. S tím, že to v MP nemá co dělat souhlasím. Problém je v tom, že ať už to tam bude nebo nebude, někdo kvůli tomu bude v nevýhodě.

T800
T800
Level 31 Level 31
20. 9. 2019 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crossplay mezi Xboxem a Playstationem rozhodně vítám. Multiplayer společně s PC se mi na konzoli moc nelíbí. Ani ne tak kvůli výhodě klávesnice a myši, ale kvůli tomu, že multiplayerové PC verze se po nějaké době zamoří cheatery. Tohle není dobře...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 9. 2019 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 Všude čtu, jak si každý stěžuje, že je na PC tuna cheaterů, ale za sebe můžu říct, že za posledních několik let jsem nenarazil v multiplayerové hře snad na žádného cheatera. Nebo to nepoznám... Možná na to mám štěstí, anebo to tady u nás v Evropě opravdu není tak strašné a je to jeden z herních mýtů. Samozřejmě tím netvrdím, že na PC cheateři nejsou, ale jen říkám, že to může být ve skutečnosti kopec místo hory.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 Já bych nemluvil jednoznačně o výhodě PC hráčů. Dost možná naopak. Snad všechny konzolové hry mají nějakou formu autoaimu, protože s ovladačem se střílečky efektivně hrát nedají. Jde o to jak oni to implementují. Podle mě v jakymkoliv případě bude někdo v nevýhodě. V případě autoaimu PC hráči, v případě bez něj to budou konzoloví hráči.

bahrajn
bahrajn
Level 1 Level 1
20. 9. 2019 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jsem spíše natšeny, že se konečně da hrat na ps4 společně s lidma na x1. Konečně ve hře jako COD :) YEAY

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 9. 2019 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nakonec to není tak horké jak se zdá .. v competeticním módu crossplay bude vypnut a pro nějaké to zablbnutí s kamarády online je to dobrá věc... Bál jsem se že budu mít navrch,ale spíš to vypadá,než se sžiju se zbraní,mapou,hrou,tak dostávám celkem na prdel :D Ale pořád se nemlžu zbavit dojmu,že když sleduju ty killcamy,tak musí mít zapnutý auto-snap nebo autoaim :D protože střílet metr vedle mě a najednou zaměřovač plynule najede na moji hlavu,je dost zarážející :D :D

CZerv
CZerv
Level 25 Level 25
20. 9. 2019 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tak nějaké zvýhodnění u konzolistů bude. Z vlastní zkušenosti a po 3000 hodinách v Battlefieldu, není plynulý přesun na hlavu, bez autoaimu s gamepadem žádný problém 😀

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
20. 9. 2019 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher tyhle asistenty samozrejme maji, nechapu kdo to prosadil i do multiplayeru, ale ocividne to páčkovačům nevadi a zvykli si

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Je pravda že v tom "slow mo" to vypadá divně ale když hraju s kámošem 2v2 tak to taky tak vypadá a to vím že nic nemá určitě :D ale vzpomeňme si na otřesný spect u PUBG :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 9. 2019 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky už jsem si zahrál aniž bych měl předobjednané. Na PC musíte mít propojený Blizz účet s Twitch účtem a sledovat streamera hrát CoD MW po dvě hodiny. A streamer musí mít povolené "dropy". Cool gamesa.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 9. 2019 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě tedy pro úplnost dodám, že třeba Fortnite tohle všechno má už nějakou dobu... ale je příjemné vidět, jak to přichází do dalších velkých her - a zrovna na tom obrázku v článku to je opravdu takové pěkně vizuální.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
20. 9. 2019 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Být primární hráč na konzoli tak bych odmítal tohle hrát.

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
20. 9. 2019 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel si ale myslím, že to prozatím povede k frustraci (především ve střílečkách), kdy proti sobě bude stát gamepad a klávesnice/myš, kdy automaticky dochází ke zvýhodnění hráče s myší.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 9. 2019 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl 1v1 Me, Bro! 😎 Ale vážně: jelikož jim tam zároveň běží taky skill-based matchmaking tak by to možná nemuselo být tak ostré.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Hru jsem nehrál, ale naopak si myslím, že to povede ke zvýhodnění hráče s gamepadem. Protože gamepad jde ruku v ruce s nějakou formou autoaimu. Záleží na tom jak do hry ten crossplay implementovali. V případě crossplaye je autoaim defacto cheat.

Kostej

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ue to nesmysl ... chapu propojeni konzoli ... ale urcite ne konzoli a pc pac na pc to casto bejva samej cheater

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kostej A teď tu o Popelce :) Hraji na pc desítky let a za posledních asi 5 let jsem narazil na cheatery jen v CSGO. V CoD to bylo naposledy někdy v Black Ops 2 a to je rok 2012!

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
23. 9. 2019 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Tak pán nenarazil na cheatery, takže žádní neexistují, zajímavý. PC je pirátská a cheaterská platforma, bohužel. Je to trochu lepší jak před X rokama, ale stejně je nejlíp na konzolích kde hrají poctiví lidi.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
23. 9. 2019 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Né že neexistují, ale nemusíte na toto téma vždy reagovat jak kdyby jste měli totálně zruinovanou každou hru. U nás narazit na cheatera je opravdu vzácnost. Samozřejmě záleží na hře a její ochraně. By mě zajímalo z jakých zkušeností toto posuzuješ. A však ty hraješ přece na konzolích tak co ty víš... bys ale taky mohl vědět, že i konzole nejsou tak nevinné a i tam se pirátí. Ale to by potom tvůj komentář útočící na PC moc nepodrželo pane poctivec.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je rok 2019 a lidé stále neví co je auto aim a co je aim assist. Auto aim je třeba AIMBOT který míří za vás, aim assist je jen asistence při míření. Call of Duty používá na konzolích aim assist

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2019 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack To nic neměni na podstatě mýho příspěvku.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: musím s tebou souhlasit. CoD hraji roky, mám v celé sérii tisíce hodin a tohle je první díl u kterého jsem musel svůj herní styl změnit, byl jsem zvyklý hodně rushovat a hrát s tím že umím rychle reagovat na nepřátele. Tady to nejde použít, často prostě musím čekat až nepřítel ke mě přijde sám, protože když někdo už míří do dvěří má na 90% větší šanci na kill než ty co do nich přiběhneš. Mám z toho hodně Counter Strike feel a ano nejlépe se hraji právě ten mod 2v2. Killstreaky musí jít co nejdřív ze hry pryč jinak se bude prostě spamovat každých 10 sekund UAV což znamená že všichni budou používat GHOST perk. Naváděnou raketu taky získá každý tupý ucho co si čupne u dvěří. Nikdo nehraje na vlajky, každý jde po killech.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
21. 9. 2019 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Že to nejde hrát rushováním? Vždyť já tak celou dobu hraju a opravdu žádné extra problémy nemám. Občas nějakou tu špatnou hru vychytám, ale tak... stane se. Ale pořád z toho cítím normální CoD. BTW: před chvíli jsem byl jediný hráč na myši a zbytek všechno byly ovladače :D připadal jsem si asi takhle https://i.imgur.com/XUemRoA.jpg

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo, všiml jsem si že každý je z toho úplně hotovej. Jako zatím nejsem přesvědčen o koupi. Black Ops 4 je sice nejhorší díl Call of Duty v historii, ale tam mě serou uplně jiné věci, které se dají buď vypnout nebo se jim dá prostě vypnout. Tady aspoň zatím v betě není moc možností jak věci co jsem zmínil změnit. Campeři jsou sice v každé hře, ale tady to je ještě podporováno tím že mapy jsou navrženy tak že lidi co čumí do dveří a čekají mají obrovskou výhodu proti těm co do nich vstoupí. Možná už jsem si moc zvykl na ty nové futuristické díly CoD kde je to prostě o tom kdo umí mířit na cíl a né o tom kdo lépe campí.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autoaim má např. Crackdown 3. Ale v COD je Aim asist. To je rozdil

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem předobjednal a dneska po asi 10 hodinách co jsem strávil v betě jsem se rozhodl pro Refund. Tohle může být opravdu dobré Call of Duty, ale trpí na: -campery -hrozný netcode a rozmazávání obrazu -spamující se killstreaky -špatnou viditelnost na některých mapách takže nepřítel vás vidí naprosto perfektně zatímco vy ho nevidíte prakticky vůbec -nekonzistentní gunfighty což je nejspíš kvůli netcodu -nejhorší spawn system co kdy v CoD byl, na redditu jsou klipy jak borec stojí v rohu a metr před ním se spawne půlka celého enemy teamu. Hra má hodně blízko k Insurgency a Call of Duty to moc nepřipomíná. V minulích dílech CoD mám nahráno tisíce hodin a žádné mě nefrustrovalo tolik jako tahle beta. Nemyslím si že je to špatná hra, jen špatný díl CoD

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
21. 9. 2019 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Zajímavý, to jseš asi jedinej. Snad všem ostatním přijde tenhle díl jako nejlepší nebo minimálně jeden z nejlepších. A plánují si ho koupit i ti kteří si Call of Duty normálně nekupují.

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack -Tak musíme si uvědomit že ne každej běhá po mapě jak smyslů zbavený, takže si lidi počkaj, když ví že tam někdo za chvíli stejně půjde. (pokud někdo stojí na jednom místě pořád pak ano ale přijdeš mi že to v tom CoD prostě nejde stát na jednom místě) :D -Je divný že je problém s rozmazání neměl když jsem to povypínal a nastavil 😎 -killstreaky jsou tam častěji no, ale je to taky způsobeno tím že skoro v každým módě je okamžitý respawn a tudíž máš možnost mít prostě víc killů (měli to dát na sérii zabití, umřeš tak se to resetne). -u tý viditelnosti, myslíš jako když borec stojí ve tmě? (např jeskyně) protože já měl problém jen tady a přišlo mi to logický že neuvidim někam kde je tma, asi jsem jinej no :D -u spawnu je to asi sporný, jsou mody kde to nepocítíš, a někde zase víc. -abych se přiznal tak horší netcode nepocituji, možná že když mám kladný K/D tak mě to tolik netrápí. Ale je pravda že mi občas přijde že borec vydrží dýl než by měl, ale to je tak jedna situace za mapu. Každopádně si zase já myslím že to rozhodně nebude špatný CoD, pokud vyladí tyhle různý problémy. 100 lidí 100 chutí. Někdo chce víc "taktickou" hru a někdo zase běhat a střílet :D

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera večer jsem to zkoušel, nic nenastavoval, prostě jsem to pustil hned do hry a byli tam konzolisti i PC hráči, ale všichni podle ikonek hráli na gamepadu. Nicméně multiplayer na PC byl vždy prolezlý cheatery, takže v plné verzi PC hráče ve hře nechci vidět.

Ergonaut69

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To chápu. Já pravděpodobně hrát na PC nikoho moc už neznám, takže i z tohoto hlediska to jde mimo mě. No na druhou stranu jsem to mohl nebo ještě můžu proti myškám zkusit, dokud moc neznají mapu. :)

MoRt8

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ergonaut69 Neni to takova vyhoda. Viditelnost je na mapach opravdu dikutabilni. Spousta temnych koutu a temnych oken. Konkretne v techto situacich je aim assist fakt vyhoda. Navic mapy a spawn system jsou navrzeny tak, ze doslova vsichni muzou bejt doslova vsude v jakejkoli okamzik, takze clovek ma neustale nekoho v zadech. Fakt neustale. Vetsi mapy a otevtenejsi prostranstvi opravdu trochu vybizej ke kempeni. Fakt si myslim, ze je to mys vs. paky 50 na 50 v tuhle chvili.

DKMTCFL

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 50 na 50, tak určitě 😂 I ta největší lopata s myší porazí konzole experta :) Na 1v1 samozřejmě.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když vás někdo vyklepne na gamepadu tak víte že je na čase hrát spíš solitaire :D

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
20. 9. 2019 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines ne asi, to bych to rovnou odinstaloval 😎 ... to musej bejt jatka, jak strilet kachny, i kdyz konzole ma hodne silnej aim asist

Ergonaut69

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hned jak jsem to na PS včera zapnul a viděl ty myšky, z lobby se odpojil, šel do nastavení a crossplay vypnul. :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 9. 2019 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ergonaut69 Dá se to pochopit (: Já na druhou stranu poslouchal kolegy, jak se radují z toho, že konečně mohou hrát se svými kamarády z jiných platforem pohromadě 😀

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nebo si ten crossplay můžeš prostě vypnout.

Wheelman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By mě zajímalo jaké bylo závěrečné skóre :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 9. 2019 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wheelman Také jsem to včera zkoušel a žádné extrémní výkyvy na něčí stranu jsem nepozoroval (: Ony ty první dny jsou asi spíš o tom, že si člověk staví/testuje arzenál a učí se mapy...

Reklama
Reklama