Vývojáři ze studia People Can Fly prozradili několik pikantních detailů ze začátku vývoje jejich nejnovějšího titulu Bulletstorm. Například to, že se vlastně původně schylovalo k TPS <strong>+ speciální trailer</strong>.
V počátcích vývoje začínal Bulletstorm jako klasická akce z pohledu třetí osoby, a to dokonce s integrovaným krycím systémem. Nepřipomíná vám to něco? Ano, Gears of War. Producentka Tanya Jessen v rozhovoru pro OXM odhalila, že se Bulletstorm kompletně transformoval z krycí TPS střílečky na zběsilou FPS řežbu. Vypadá to, že konkurence v podobě Marcuse Fenixe byla příliš velká.
„Vlastně jsme projeli spoustu návrhů, jak by mohl krycí systém dobře fungovat i ve střílečce z pohledu první osoby,“ vysvětlila Jessen. „Když jsme ale časem viděli, jak skvelé některé zbraně jsou, pochopili jsme, že jádrem Bulletstormu je postavit se nepříteli tváří v tvář a vymyslet, co dělat. V tomto případě by tedy souboje s krytím moc dobře nedopadly.“
A jak můžeme vidět z uvolněných videí, byl to rozhodně krok k lepšímu. To se ostatně dozvíme už 22.února, kdy má hra vyjít na PC, PS3 a Xbox360. Více se o hře dozvíte z našeho nedávného preview.
Zároveň s touto novinkou pro vás máme speciální trailer, v němž si hlavní roli vystřihl samotný Cliff Bleszinski.