Bungie agresivně propouští stovku lidí
Destiny 2 Novinka Bungie agresivně propouští stovku lidí

Bungie agresivně propouští stovku lidí

Filip Svoboda

Filip Svoboda

1
Platformy PlayStation PlayStation 5

O práci přišel i skladatel–veterán Salvatori.

Reklama

Studio Bungie stojící v posledních letech převážně za Destiny 2 propouští. Celkem se má situace týkat asi stovky zaměstnanců, tedy zhruba 8 % všech lidí v týmu. Šéf Bungie Pete Parsons měl říct zbývajícím vývojářům, že u vývoje Destiny 2 zůstávají „ti správní lidé“.

Důvodem zemětřesení v Bungie mělo být velmi špatné přijetí Destiny 2: Lightfall a celkově upadající zájem o hru. Zaujetí hráčů pro Destiny má být na historickém minimu a oproti odhadovaným tržbám předpokládá společnost 45% propad. Vývojáři měli prosit vedení, aby mohli udělat změny za účelem zlepšení recepce a vztahu s komunitou. Nemělo jim být vyhověno.

Propouštění mělo být nečekané, rychlé, až agresivní. Někteří se podle zdrojů novináře Paula Tassiho dozvěděli o své výpovědi, když se nedokázali ráno 30. října přihlásit do systémů. Dalším byl jejich osud sdělen na ranní poradě. Spousta manažerů vůbec nevěděla, že přijde o členy svých týmů.

Jedním z postižených zaměstnanců je i hudební skladatel a veterán Michael Salvatori. Ten se poprvé v Bungie podepsal pod Myth: The Fallen Lords už v roce 1997. Od té doby nechyběl u žádného klíčového titulu studia ze sérií Halo a Destiny.

„Posledních 24 hodin bylo bláznivých a já si stále třídím své pocity. Mnoho mých dobrých přátel bylo také propuštěno a je mi jich hrozně líto. Soucítím s každým, kdo včera přišel o práci. Pokud jde o mě, převládá ve mně pocit vděčnosti,“ napsal Slavatori Tassimu.

Propouštění v Bungie má další problematické stránky. Spousta zaměstnaneckých benefitů platí do konce měsíce, v tomto případě jeden den. Nemá se to týkat zdravotního pojištění. Po koupi Bungie ze strany Sony investovala spousta zaměstnanců do akcií studia. Akcie propuštěných zaměstnanců se vrací do rukou Bungie.

Odloženo má být nově Destiny 2: The Final Shape a interně také Marathon.

V Sony se dříve propouštělo třeba v Naughty Dog nebo Media Molecule. Hromadně museli zaměstnanci nedávno opouštět také Epic Games.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama