Zpět na článek

Diskuze: CD Projekt nadále tvoří jádro 100 veteránů Zaklínače 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
14. 1. 2025 12:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, konkurence to prohlášení Nowakowského rozebírá poněkud sofistikovaněji a vane z toho trochu nepříjemný odér "čerstvého" masa na polské tržnici...

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
14. 1. 2025 08:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Damage control a dodávka copia pro hráče. Reálně je to tak, že do Rebel Wolves odešel hlavní game designer Witcher 3 a společně s ním hlavní scénárista a tvůrce questů + X dalších.

Je třeba si uvědomit že CD Projekt 2025 je tohle a podle toho ty hry taky budou vypadat:

https://www.cdprojektred.com/en/diversity

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
13. 1. 2025 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten Hate je dnes na internetu vyloženě odpornej. Všichni se všéím nespokojení(hlavně toi kteří v životě nikdy nic pořádnýho nevytvořili) a úplně všechno se dnes probírá až na kost.

Těch 100 lidí je vlastně polovina lidí co dělala W3, což je v tomhle průmyslu opravdu hodně dobré číslo po 10 letech.... Dost lidí různě přechází podle stavu vývoje a je i zcela jasné, že změnou na UE5 museli nabrat i lidi, kteří mají s tímhle enginem zkušenosti. Co je parádá, že údajně jim byl dán k ruce tým lidí z Epicu, kteří jim mají právě s UE5 pomoci a dle mě tohle bude právě ta hra kde zase všem spadne čelist. Jestli budou Cinematic ve hře vypadat aspoň trochu podobně jako ten trailer tak.......

Paráda je že chtějí hodně zapracovat i na combatu protože ve W3 byl od nějaké úrovně už pořád stejný a je tu hodně místa na vylepšení........

Ještě mě napadá, že v podobném času bude vycházet i TES VI a jsem teda hodně zvědav na ten rozdíl v úrovni.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 1. 2025 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Podle mě jsou lidi skeptičtí, včetně mě. Já prostě pamatuji Cyberpunk a vím, že to není to studio snů jako během Zaklínače. To bylo tolik slibů a ujišťování a dostali jsme co jsme dostali. Nedostali jsme jen rozbitou hru, ale i jinou než ukazovali. Cyberpunk je pro mě v každém ohledu míň RPG než Zaklínač. A i po vydání se z toho snažili "vykrucovat" a nepřiznali barvu. Čímž chci říct, že je nezatracuju, ale dávám si bedlivý pozor na to, co dělají a co řeknou.

ErBitch
ErBitch
Level 23 Level 23
14. 1. 2025 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Taky po tom co jsem se jich zastaval za CP77 si zasloužim bejt skeptický a dat si pozor .

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
14. 1. 2025 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Nikdy to nebylo studio snů jako snad žádný studio. Už několikrát řekli, že si uvědomují jak špatně byl CP77 vydán ale mákli a DLC PL bylo naprosto parádní a celkově teď těžko může člověk něco s CP77 srovnávat a to byla jejich první střílečka z první osoby(pokračování bude určité ve všech ohledech vylepšené)

Mě celkově naprosto zaráží co se dnes vůbec na internetu rozebírá- Ciri jako hlavní charakter(jednoznačná záležitost aþ už z knih nebo W3) je samozřejmě woke. To že si nějací vývojáři po 10 letech od W3 dovolili jít k jinému projektu je samozřejmé ukázka toho že tam nic nefunguje atd.... Všichni jsou neuvěřitelně hysterický atd....

Nemám vůbec obavu z toho že by W4 nebyla naprostá paráda, ale i tak samozřejmě hodně lidí bude hledat néjakej důvod proč tu hru kritizovat.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 1. 2025 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Melneor Jasný, ale reputaci to mělo. Super hry, nadstandardní obsah fyzických kopií v základu, "DLC" zdarma, DRM free a tak podobně, něco co ostatní nemají. A ano, hodně z těchto věcí si uchovávají, ale nemohu kvůli tomu ignorovat to špatné. Cyberpunk mělo být ve všech ohledech lepší než Zaklínač, plno rozhodnutí, které mění příběh, hra vyjde "až bude připravena". Až do poslední chvíle hru promovali jak bude super, pořád byly nové obrázky a reklamy a pak to vyšlo... Jo, příběhové DLC bylo super, souhlas.

Co se Witchera 4 týče, jedinou vítku k Ciri mám to, že je opravdu zaklínač. Knihy vyloženě neříkají, že ženy nemohou být zaklínači, ale velmi silně to naznačují a platilo to stovky let. Ale ok, je to dílo pokusů a experimentů, dává smysl, že by se to mohlo podařit. Ale ať si dají na tom vysvětlení záležet. Dále mi vrtá hlavou proč by to podstoupila? Kdo jí v tom pomáhal? Koho napadlo udělat další "školu" Zaklínače? Za tím scénářem by musel sedět někdo hodně schopný, aby to vysvětlil uspokojivě a aby to neznělo jako "potřebovali jsme něco, abychom mohli prostě pokračovat". Jinak s postavou jako takovou nemám problém. Nebyla to moje první volba, ale Ciri mi nevadí, ani si nemyslím, že je hned ošklivá podle traileru, který nebude vůbec vypadat jako hra a pravděpodobně to dělalo i externí studio.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
14. 1. 2025 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Jasný. Jinak nechápu důvod proč se někdo ohání v jejím případě ohledně toho že je teď Witcher. Důvod proč se to na holkách nezkoušelo je úplně prostý a to že u kluků byla jen 30% šance na úspěch a nikdo nechtěl s touhle šancí tohle zkoušet i na holkách. I Ciri s jako Elder blood to z hlediska snesitelnosti asi broblém nebude a pravděpodobně tam bude že jí pomáhala nějaká čarodějka.

Důvod proč přesně se k tomu rozhodla nevím(počítám že bude nějak vysvětleno) ale reálně pokuď chce cestovat po světě a bojová s monstry, tak ani nemá jinou šanci. Všichni tak nějak zapomínají, že i když to s mečem umí hodně dobře, tak prostě boj s monstry nikdy nejde podle očekávání viz trailer a k tomu právě potřebuješ daleko větší odolnost, výdrž atd. co ti dají právě ty mutace. Jako normální holka s magickými schopnosti by velmi rychle narazila na problém

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 1. 2025 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Melneor Protože s tímhle "pravidlem" se seznamujeme docela ze začátku. Opět, pravděpodobně to není vyřčeno černé na bílým, ale když byly desítky nebo stovky Zaklínačů, z toho žádná dívka, o něčem to svědčí. Jak říkáš, u chlapců je šance cca 30%. Dívky to dost možná nepřežijí kvůli jinému metabolismu. Pokud se to má změnit, tak by to mělo mít postupný spád v příběhu, kde se o to snaží. Doufám, že to nebude ve stylu "tady jsem upravil "recept" během pár dnů a teď to jde i na holky". Nemluvě o tom, že se ten experiment prováděl na dětech, ne dospělých, v tom mám taky pochyby.

Kdyby v pokračování měla stejné schopnosti jako ve trojce, tak by žádnou mutaci nepotřebovala. Když mluvíš o traileru, tak tam svojí magii nepoužila. Kdyby jo, tak by to byl podle mě mnohem kratší proces. Jestli třeba o ty schopnosti přišla kvůli těm mutacím? Pokud ano, tak se akorát oslabila, sterilizovala a potencionálně se nechala zabít protože magie je mnohem silnější. Navíc to podle mě to trošku "ubijí" roli zaklínače. Zaklínačem se lidi nestávají protože chtějí, ale protože je jako děcka odvedou a proti jejich vůli na nich udělají experiment. Mezi lidmi to jsou vyvrhelové a mutanti, je to taková "nevděčná" práce. Nemá to být něco, co člověk chce. Možná děcko si řekne, že je hustý mít meče a zabijet potvory, ale dospělý by si měl spočítat svoje vyhlídky, když by to chtěl podstoupit.

Jak říkám, je to sice takové nepsané pravidlo, ale ani náznakem není nikde vyvrácené. A když ho chtějí porušit, tak to musí napsat fakt sakra dobře.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
14. 1. 2025 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Tak celkově když se to tak vezme, tak Ciri nikdy mimo snad první tři knihy žádnou magií pořádně nevládla a její používání byl spíš často chaos. Ona je zdroj a né čarodějka a reálně ty skoky ve Witcherovi 3 byl taky mimo Lore. Je otázka jestli chce člověk řešit na hře každou nepřesnost, což by byla blbost ve všech 3 dílech. Navíc nesouhlasím s tím, že by mohla bojovat s monstry bez mutací-jedno zaváhání, jedná rána a bylo by po ní.

Důvod toho proč se stala Witcherem nechám na nich, je to jejich hra, ale reálně to může být právě kvůli tomu jejímu odkazů, kvůli čemu jí všichni pronásledovali a ona tím mohla tomuto zamezit.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 1. 2025 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Melneor Jo, je fakt, že na magii zrovna nikdy moc nespoléhala a jednou jí to malém zničilo, ale s pomocí Yennefer to mohla teoreticky dostat pod kontrolu. Postava s výcvikem zaklínačů a magické schopnosti mi nezní jako špatná kombinace. Plus by to trochu osvěžilo gameplay.

No, uvidíme. Takhle můžeme dlouho polemizovat. Doufám, že budou držet info pod pokličkou, aby zase neslibovali hory doly dopředu. Každopádně fajn pokec, díky. 🙂

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
14. 1. 2025 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Jasná věc😉 Konečně někdo kdo sem klasicky nepřišel vy.lejt jenom svůj hate na všechno okolo.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
13. 1. 2025 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto vyhlásenie mi príde skôr ako „damage control“ po obvineniach komunity z príklonu CDPR k temnej strane. Zrovna v článku spomenutý veterán Piotr Nielubowicz je ten expert, ktorý mal na YT to neslávne video v dúhovom tričku o záväzku CDPR k ESG - https://www.youtube.com/watch?v=QU-db73BAFI

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
13. 1. 2025 18:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to mě zajímá jaké pozice zastávají. Jestli odejde někdo, kdo dělá UI, rozhraní či concepty nebo ten, kdo píše narativy a questy, je dost velký rozdíl. Vím, že píší o jednom z vývojářů, kdo dělá questy už od jedničky, ale zároveň zmiňují i nové designery a spisovatele. Neříkám, že jsou automaticky horší, ale je to taková neznámá a 100 stávajících "veteránů" jsou docela neurčitý pojem.

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
13. 1. 2025 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie To je pravda. No najviac by ma zaujímalo, že koľko u nich ostalo tých veteránov, ktorí pracovali komplet na celej trilógii.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
13. 1. 2025 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerhart @Gerhart Psali že je tam i pár lidí co dělali první díl, což je docela překvapivé když si člověk vezme, že je to 18 let stará hra a dělalo jí tak 30 lidí. Na dvojce dělalo něco okolo 100 a trojku 200. Pokuď tedy ještě teď jich zůstalo 100 z trojky, tak je to celá polovina.

Reklama
Reklama