@Keeper
No, kouzlo je v tom, že občas můžeš natrefit i na hru, která tě nezajímá, nenapadlo by tě si ji koupit a pak zjistit, že ses u ní báječně bavil. Eventuálně pak i tvůrcům poděkovat třeba koupí na Steamu...
TGA není žádné oficiální "mistrovství světa". Je to soukromý komerční projekt, v němž vyhlašování cen není na prvním místě (tím je prodej reklamního času) a netřeba tuto akci přeceňovat...
@Payne911
@Payne911 Nominace v KCD II v zahraničních anketách jasně vypovídají o tom, že to není o pouhém brnkání na národní "českou" notu. Ta hra je výjimečně kvalitní ve všech měřítcích...
@Melneor
@Melneor "Proč má někdy i v této době nutnost ovládat lidi........."
Myslíš například, když si před pár měsíci jakási nátlaková skupina panbičkářů z Austrálie prosadila skrze korporace, jako je VISA cenzuru her se sexuálním obsahem? Tohle je pro mě daleko větší katastrofa, neboť se mě to, narozdíl od událostí v Číně, osobně dotyká. Ergo, když je mi tvrzeno, že žiju ve svobodné společnosti, která nekontroluje své občany... 😄
No, ono by se dalo spíše říct, že MS Flight Simulator konečně také naskočil do profesionálního světa, protože simulátory jako Prepar3D, X-Plane nebo DCS World mají už dávno odnože určené k profesionální výuce, resp. ty "herní" z nich vznikly...
@Tož bať
@Docik Jo, souhlasím. Podle mě se VR začne stávat masovým produktem až bude ve velikosti obyčejných brýlí a za rozumnou cenu. Tak aby jejich použití bylo stejně jednoduché a komfortní jako usednutí na gauč a zapnutí konzole...
Ale to je ještě hodně daleko, protože se vývoj dostal do sestupné spirály. Výrobci neinvestují do vývoje headsetů, protože nevznikají žádné přelomové hry, nebo aplikace a herní studia neinvestují do VR titulů, protože VR pravidelně využívají jen minority jako hráči simulátorů a na většinu zakoupených VR setů padá prach.
Nejkřiklavějším příkladem toho jak velcí hráči VR věří je náhlé zaříznutí WMR Microsoftem, který doslova přes noc udělal ze statisíců headsetů jen drahá těžítka (chvála bohu za komunitu, která to časem alespoň částečně napravila).
@Docik
@Docik Tak v dobách velkého optimismu ohledně VR, se tvrdilo, že tato technologie pošle projektory a velkoplošné televizory do křemíkového nebe, protože všichni budou filmy sledovat na virtuálním plátně jako v kině... nestalo se.
@Tož bať
@Docik Jo, souhlasím. Podle mě se VR začne stávat masovým produktem až bude ve velikosti obyčejných brýlí a za rozumnou cenu. Tak aby jejich použití bylo stejně jednoduché a komfortní jako usednutí na gauč a zapnutí konzole...
Ale to je ještě hodně daleko, protože se vývoj dostal do sestupné spirály. Výrobci neinvestují do vývoje headsetů, protože nevznikají žádné přelomové hry, nebo aplikace a herní studia neinvestují do VR titulů, protože VR pravidelně využívají jen minority jako hráči simulátorů a na většinu zakoupených VR setů padá prach.
Nejkřiklavějším příkladem toho jak velcí hráči VR věří je náhlé zaříznutí WMR Microsoftem, který doslova přes noc udělal ze statisíců headsetů jen drahá těžítka (chvála bohu za komunitu, která to časem alespoň částečně napravila).