Od oznámení Shadow Fall na PS4 uběhly už téměř tři měsíce a za tu dobu jsme se o hře nic moc nedozvěděli. Již brzy to naštěstí změní redakce magazínu Game Informer, které se podařilo z vývojářů vytáhnout něco málo detailů.
Tak třeba, že jedním z primárních cílů bylo udělat trochu jinou hru, která by s předchůdci sdílela pouze zasazení a žánr. Tomu by měl napomáhat fakt, že se její děj bude odehrávat na domovské planetě Vectanů, kteří dovolili Helghastům usídlit se hned vedle.
Jak už to tak ale bývá, obě kultury jsou až moc rozdílné na to, aby mohli žít v míru a jak napětí narůstá, konfliktu už zdá se nemůže nic zabránit. To je ostatně dobře, protože jinak bychom si jen těžko mohli užít všech nových vychytávek.
Třeba likvidování nepřátel tím, že jim skočíte za krk, případně různých módů vašich zbraní. Rovněž prý bude možné tentýž arzenál využívat na víc věcí. Modelová situace: máte zbraň nablízko, zmáčknete kouzelné tlačítko a vysune se zaměřovač, díky němuž můžete protivníky porcovat hezky z bezpečné vzdálenosti.