Chyby v demu Kingdoms of Amalur nebudou ve finální verzi
Kingdoms of Amalur: Reckoning Novinka Chyby v demu Kingdoms of Amalur nebudou ve finální verzi

Chyby v demu Kingdoms of Amalur nebudou ve finální verzi

Michal Burian

Michal Burian

3

Hlavní designer prozradil, že šlo o kód, jenž byl vytvořen přibližně před třemi měsíci.

Reklama

Chyby a bugy, které vás mohly potrápit v demoverzi Kingdoms of Amalur: Reckoning nebudou ve finální verzi, která vyjde 10. února, slíbil hlavní designer Ian Frazier z tvůrčího celku Big Huge Games.

Frazier v rozhovoru pro britský Eurogamer řekl, že finální verze hry je v mnohem lepším stavu než demoverze, kterou dokonce nevytvářeli ani Big Huge Games.

"V demu byl použit náš kód, který byl vytvořen asi před třemi měsíci. Obsahoval spoustu chyb. Poslali jsme jim to, co jsme měli, a to i s chybami, které jsme již opravili. Jsme nervózní, že demo obsahuje tolik bugů."

"Nejsem nadšen, že jsme vydali demoverzi v tomto stavu. Ale zároveň jsme pozitivně naladěný ze zpětné vazby hráčů. Vzhledem k situaci (chybám) jsem neuvěřitelně spokojený s pozitivní reakcí."

"Nechci tvrdit, že je naše hra bez chyb – žádná hra není bez chyb. Ta naše je ale solidně vyladěná a mnohem lepší na všech třech hlavních platformách než demoverze."

Ve skutečnosti demo obsahuje chyby, které nikdy nebyly zahrnuty v kódu od Big Huge Games.

"Deprimující pro nás je, že chyby, které jsou v demoverzi, nebyly vůbec ve hře," vysvětlit Ian Frazier. Podle jeho slov za chybějící dialogy může Microsoft a Sony, jež nutí vývojáře vytvořit demoverzi s přiměřenou velikostí. Kvůli tomu se často musí omezit nebo dokonce odstranit věci, které pro demo nejsou potřebné, např. některé zvuky.

Frazier odmítl prozradit, kdo demoverzi připravoval. Řekl akorát, že vývojáři "odvedli skvělou práci".

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama