CryEngine strádal pod tíhou konzolového vývoje
Crysis Novinka CryEngine strádal pod tíhou konzolového vývoje

CryEngine strádal pod tíhou konzolového vývoje

Michal Maliarov

Michal Maliarov

31

Nathan Camarillo z Cryteku poznamenal, že bylo oříškem optimalizovat engine pro multiplatformní vývoj hry, jejíž prioritní platformou je PC.

Reklama

Přepnutí PC hry na multiplatformní trh prý není vůbec jednoduché, ale stejně náročný je i PC vývoj. „Museli jsme CryEngine 3 vlastně rozebrat po částech a změnit jeho architekturu, aby podporovala multiplatformní hru,“ řekl Camarillo. „Je to zápřah, vyvíjet hru a přitom kompletně předělávat engine, na kterém stojí.“

„Jen na PC verzi mezi šesti různými specifikacemi máme 171 různých nastavení, jež se pružně mění v závislosti na nutnosti. To mluvíme o důležitých, těch obyčejných máme ještě více. Máme vysoké spektrum konfigurací, jež využívají ten nejmodernější hardware.“

Camarillo se také zmínil o Achylově patě PC hraní, DRM ochraně a především její budoucnosti ve studiu. „Vím, že je na DRM spousta negativních ohlasů, ale co máme vlastně dělat? Problémy pár lidí často zveličují situaci a ostatní s tím problémy vlastně nemají,“ dodal Nathan.

„Když hraji hru co má DRM ochranu, všimnu si toho? Má nějaký vážný dopad na můj herní zážitek? Ne. Takže je to něco, čemu se v budoucnu určitě budeme věnovat.“

Crysis 2 vychází v pátek na PC, PS3 a Xbox360 a my doufáme, že vás obšťastníme včasnou recenzí.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama