Šéf Criterionu Craig Sullivan vysvětlil, proč bylo demo nejnovějších závodů ze série Need for Speed ukončeno tak rychle. Jednalo se o vstřícný krok k zákazníkům, kteří si hru koupí. Servery totiž musí být volné a připravené.
„Důvod je přepnutí všech serverů na plnou podporu hry samotné. Demo jsme nahodili pouze pro zjištění, co se fanouškům líbí a naopak nikoli,“ řekl Sullivan v nejnovějším podcastu Majora Nelsona.
„Věříme, že v době, kdy hru vyšleme do obchodů a zákazníci si ji koupí, musíme nabídnout nejlepší možný servis. A součástí tohoto servisu je ujištění, že ať hrajete online, offline či jen brouzdáte Autologem, hra vám poběží nejlepším možným způsobem,“ dodal Sullivan. „Přepnutí serverů z dema na plnou hru znamená, že jsme se z feedbacku poučili. Proto bylo demo časově omezené, a proto bude plná hra stát za to.“
Need for Speed: Hot Pursuit vychází v Americe již zítra na platformy PC, PS3, Xbox360 a Wii. Evropané se dočkají o tři dny později.