Destiny od Bungie využije technologii SpeedTree
Destiny Novinka Destiny od Bungie využije technologii SpeedTree

Destiny od Bungie využije technologii SpeedTree

Michal Burian

Michal Burian

2

Stejná technologie byla pro vegetaci použita i v Zaklínači 2, Batman: Arkham Asylum nebo ve filmu Avatar.

Reklama

Studio Bungie se pro vytvoření vegetace v připravované střílečce Destiny rozhodlo využít technologii SpeedTree od Interactive Data Visualization. Ta jim umožní vytvořit animace a osvětlení v reálném čase pro veškerou vegetaci ve hře, od stromů, keřů, trávy až po nejrůznější rostliny. Navíc se mohou spolehnout na SDK nástroje pro zpracování fyziky a povětrnostních vlivů.

"Jsme rádi, že se Bungie rozhodli využít SpeedTree pro svůj futuristický svět v titulu Destiny," řekl Michael Sechrest, prezident Interactive Data Visualization.

Technologie SpeedTree byla využita již v mnoha hrách, včetně Zaklínače 2, Gears of War 3 či v Batman: Arkham Asylum, stejně tak ve filmu Avatar.

Destiny nemá stanovené datum vydání. V plánu je na PS3, Xbox 360 a next-gen konzole PS4 a nový Xbox.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama