pospile: No právěže GM přidává podporu pro port PS 4 a Vita, nevidím problém, port na mobilní platformy a HTML5 tu je taky, takže ? Mimochodem sem psal UE 3/4!
pavel. gajdo: i u Unreal Enginu a tak dále bys měl umět minimálně C++.
A ne nebyla to neštastná volba, jelikož oni mezi ničím nevolili. FS používá GM už od uplného začátku, takže co se jich týče může to být spíš výzva. Nechápu co máte proti GM, nějak mi to uniká...
BTW: nejsem si osobně jistý jak by se dobře pracovalo s UE na poli AI v měřítku KDC.
Až na to že FiolaSoft se po léta striktně drží 2D. co se platforem a FS ti doporučím zkouknout TeaClub#1, Fiola to tam trochu popsal.
Mimochodem musím ti oponovat v tom že Unity je lepší engine na cokoliv, to se takhle obecně říct nedá. Volbu enginu musíš podřizovat tomu co tvoříš, například, představ si že Kingdome Come by bylo tvořeno v Unity nebo UE3/4. Pro ně byla volba CE vhodná a snad jasná.
pavel. gajdo: Kdyby jsi znal FiolaSoft asi líp, věděl bys proč volí GM a né unity. Za druhe YoYo games k tomu nic nemajjí, je uplně jedno jestli jsou to idioti nebo co. Co se týče GM, prošlo docela výrazným vývojem a rozhodně není k zahození.
A za třetí, cena enginu. Unity 3d vyjde na 1500 dolarů zatímco GM vyjde na 800 dolarů, takže jednoduchou matematikou ti vyjde že pro tak malé studio je lepší volbou GM.
Dále nevidím problém vydávání hry s YoYo games, FiolaSoftu se to už jednou povedlo, takže asi tak.
Spletter: Na pc tahle technologie funguje už nějakou dobu, jenom je zbytečné jí aplikovat, u konzolí je to z toho důvodu že jsou slabé, a nemůžeš upgardovat vnitřnosti. To znamená, že byla-li nějaká hra moc náročná a né dobře optimalizoaná, buď se čekalo na next-gen, překopalo se jádro, nebo se koncept vyhodil.
Takže by svitla naděje ? To by bylo hezký, mít RDR na pc.
BTW: Při pročítání toho offtopicu dole jsem se neskutečně nasmál, Satyr15 se tady snaží co nejvíc prodat svojí modifikaci nebo mapu či port, ale dokonale to strhává svojí arogancí, což je jak sledovat psa snažíc se chytit svůj ocas. Docela prča Jinak hezký, že pořád někdo portuje do starejch her.
Qartter: Taky to SteamOS ted publikujou jenom jako betu pro zvědavce co se v tom chtěj pošťourat. Jinak sami vyvýjejí tzv. : Steam Machine, pro který bude primárně určen Steam OS. I když je pravda že s. machines jsou v podstatě pc.
Kapr88: To neznamená, že když to ukazovali na prototypech PS 4, že to tak nakonec bude. Často se stává že pak prohodí některý HW třeba jenom kvůli nový grafice. Stejně jako se jednou stalo někde s Nvidii, přehodili ji jenom pro podporu physx a dx 10. 1.