Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rascal: je mi samozřejmě známo, jen jsem nahodil takove ty s nejvyšším hypem rychle z hlavy

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile: No právěže GM přidává podporu pro port PS 4 a Vita, nevidím problém, port na mobilní platformy a HTML5 tu je taky, takže ? Mimochodem sem psal UE 3/4!

pavel. gajdo: i u Unreal Enginu a tak dále bys měl umět minimálně C++.

A ne nebyla to neštastná volba, jelikož oni mezi ničím nevolili. FS používá GM už od uplného začátku, takže co se jich týče může to být spíš výzva. Nechápu co máte proti GM, nějak mi to uniká...

BTW: nejsem si osobně jistý jak by se dobře pracovalo s UE na poli AI v měřítku KDC.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až na to že FiolaSoft se po léta striktně drží 2D. co se platforem a FS ti doporučím zkouknout TeaClub#1, Fiola to tam trochu popsal.

Mimochodem musím ti oponovat v tom že Unity je lepší engine na cokoliv, to se takhle obecně říct nedá. Volbu enginu musíš podřizovat tomu co tvoříš, například, představ si že Kingdome Come by bylo tvořeno v Unity nebo UE3/4. Pro ně byla volba CE vhodná a snad jasná.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
28. 6. 2014 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pavel. gajdo: Kdyby jsi znal FiolaSoft asi líp, věděl bys proč volí GM a né unity. Za druhe YoYo games k tomu nic nemajjí, je uplně jedno jestli jsou to idioti nebo co. Co se týče GM, prošlo docela výrazným vývojem a rozhodně není k zahození.

A za třetí, cena enginu. Unity 3d vyjde na 1500 dolarů zatímco GM vyjde na 800 dolarů, takže jednoduchou matematikou ti vyjde že pro tak malé studio je lepší volbou GM.

Dále nevidím problém vydávání hry s YoYo games, FiolaSoftu se to už jednou povedlo, takže asi tak.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
19. 6. 2014 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzolistům předčasnou ejakulaci

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: Ano logické to je, otázkou je, jaké bude finální řešení - online only nebo nějaký switch mezi tenchologiemi podle on/off line modu ?

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7 let bez výpadku, tak to se nestalo ani u CZ. NIC

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spletter: Na pc tahle technologie funguje už nějakou dobu, jenom je zbytečné jí aplikovat, u konzolí je to z toho důvodu že jsou slabé, a nemůžeš upgardovat vnitřnosti. To znamená, že byla-li nějaká hra moc náročná a né dobře optimalizoaná, buď se čekalo na next-gen, překopalo se jádro, nebo se koncept vyhodil.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: K bodu B, jestli jsem dobře pochopil satyra, tak pouze portuje mapu do GTA III.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže by svitla naděje ? To by bylo hezký, mít RDR na pc.

BTW: Při pročítání toho offtopicu dole jsem se neskutečně nasmál, Satyr15 se tady snaží co nejvíc prodat svojí modifikaci nebo mapu či port, ale dokonale to strhává svojí arogancí, což je jak sledovat psa snažíc se chytit svůj ocas. Docela prča Jinak hezký, že pořád někdo portuje do starejch her.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Qartter: Taky to SteamOS ted publikujou jenom jako betu pro zvědavce co se v tom chtěj pošťourat. Jinak sami vyvýjejí tzv. : Steam Machine, pro který bude primárně určen Steam OS. I když je pravda že s. machines jsou v podstatě pc.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soubor fallout. css neobsahuje další důkazy o Falloutu, pouze jeho název.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemuzu si pomoct ale když řikal že logo ani nemusí být pomocí meshe, tak mto neni nic převratnýho normální mormal mapping nebo bump mapa.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2013 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kapr88: To neznamená, že když to ukazovali na prototypech PS 4, že to tak nakonec bude. Často se stává že pak prohodí některý HW třeba jenom kvůli nový grafice. Stejně jako se jednou stalo někde s Nvidii, přehodili ji jenom pro podporu physx a dx 10. 1.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2013 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nechápu co je to za tak hrozný zjištění. Takhle se to praktikuje skoro na všech expech.

Když se předváděj nový hry co jsou jen v dev. fázi, se vždycky ukazujou na pc.

Reklama
Reklama