Z hlediska grafiky i hratelnosti jsou singleplayer a multiplayer zcela rozdílné zážitky.
Už jsme všichni viděli skvělé možnosti Frostbite 2 enginu ve vykreslování a animacích, studio DICE ale říká, že budou některé vlastnosti enginu modifikované, aby se jednotlivé herní složky co nejvíce povedly.
V rozhovoru pro Edge se vedoucí designér Lars Gustavsson rozpovídal o tom, že například animační systém bude u multiplayeru zcela odlišný, než je tomu v příběhové kampani.
„V multiplayeru se o něco více soustředíme na animace a jdeme na to trochu jinak. V singleplayeru vám nevadí, když postřelený voják na balkóně teatrálně zaklopýtá a padne. V multiplayeru ale Hollywoodské smrti nikdo nechce. Tam je více osobních momentů a situací mezi akcí a důsledkem,“ řekl Gustavsson.
To v zásadě znamená, že budou animace a reakce vojáků v multiplayeru o něco odlišné a DICE se nebojí dělat změny, aby zaručilo tu nejvyšší možnou kvalitu obou složek hry. „Singleplayer a multiplayer mají velmi rozdílné potřeby, nakonec je ale nejdůležitější, aby hráči měli pocit ucelenosti a jednotné hry, ať jsou rozdíly jakékoliv.“
O kvalitách nového Battlefieldu se budeme moci přesvědčit již velmi brzy, a to ke konci října letošního roku na PC, PS3 a Xboxu360.