Na GDC se kluci z DICE podělili o to, jaký hardware by chtěli vidět v konzolích nové generace.
„Čím víc do toho stroje nasoukáte, tím více toho budeme moci využít potom,“ řekl Johan Andersson, rendering architekt studia. „Potřebujeme spoustu výpočetního výkonu.“
Výkon ale není to jediné, co by nová generace potřebovala. Podle Johana musí mít další Xbox či PS minimálně šesnáctkrát více RAM, aby to stálo za to.
„Dva gigabajty by neměly být limitem, když jde o operační paměť,“ dodal Andersson. „Čtyři by ušly, osm by bylo ideální, s tím už by se dalo něco dělat.“
Vylepšení výkonu konzolí by navíc pomohlo nejen vytvořit hezčí vizuály, ale pozvednout i další důležité aspekty.
„Opravdu se těšíme na vytváření revolučních herních zážitků. Nejen hezčích titulů, ale především revolučních zážitků. O tom je další generace."