Vysoké rozlišení, haptický feedback... a co ještě?
Herní novináři z Digital Foundry se zaměřují na technické aspekty videoher a počítačových her, přičemž patří k nejuznávanějším expertům v této oblasti. Také díky tomu mají často exkluzivní přístup k materiálům dříve, než ostatní. V aktuálním dílu svého pořadu promluvili o chystané evoluci Virtuální Reality pro PS5:
"Viděli jsme nějaké uniklé specifikace a vypadaly dobře. Pak jsme viděli ještě další specifikace, k jejichž úniku zatím nedošlo a ty vypadají ještě slibněji. Takže VR se snad bude dále rozšiřovat, bude více voleb headsetů (napříč platformami, pozn. red.) a opravdu se těším na ten nový ovladač Sony."
Podle minulých úniků by PSVR2 měla nabídnout rozlišení 4000×2080 pixelů (2000×2040 na oko) a schopnost sledovat pohled hráče, aby podle něj odlehčovala zátěž neexponovaných částí obrazu, možnost zaostřovat každé oko zvlášť a také motorek pro přímou haptickou odezvu (samotné helmy).
V březnu Sony oficiálně odhalila ovladače ve tvaru koule, které nabídnou haptickou odezvu i adaptivní spouště, jak jsme si zvykli u DualSense ovladače.