Díky DLSS 3 se frame rate ve Star Wars Jedi: Survivor až zdvojnásobí
Star Wars Jedi: Survivor Novinka Díky DLSS 3 se frame rate ve Star Wars Jedi: Survivor až zdvojnásobí

Díky DLSS 3 se frame rate ve Star Wars Jedi: Survivor až zdvojnásobí

Jan Urbančík

Jan Urbančík

7
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Modifikace však má své problémy.

Reklama

Star Wars Jedi: Survivor je další z řady her, které trápí rozsáhlé technické problémy. Ty se týkají jak konzolí, tak především PC. Digital Foundry hru označilo jako nejhorší počítačový port tohoto roku... tedy alespoň prozatím. Jedním z nedostatků titulu je také fakt, že obsahuje pouze upscalovací technologii FSR, což je zřejmě způsobeno tím, že je hra sponzorována společností AMD. Není to totiž zdaleka první případ, kdy titul vychází bez podpory DLSS či XeSS. Majitelé karet Nvidie tím přichází o možnost lepší kvality obrazu, a konkrétně majitelé některého modelu z řady RTX 40 také o možnost využití DLSS 3, respektive jejího aspektu generování snímku. To však nezastavilo fanouška s přezdívkou PureDark, aby technologii do hry přidal sám.

Na výsledek se můžete podívat v tomto videu. Jak můžete vidět na pravé straně obrazovky, hra nativně běží přibližně ve 45 FPS, ale díky technologie Frame Generation je výsledná hodnota okolo 90 snímků za sekundu, tedy prakticky dvojnásobek. Sám PureDark nicméně dodává, že je implementace nedokonalá a způsobuje znatelné artefakty kvůli tomu, že DLSS 3 nemá všechna potřebná data. Ta by získala jen nativní implementací přímo vývojáři, které se ale zřejmě nedočkáme.

Pokud jste však s nedostatky smířeni, PureDark říká, že brzy nejspíš modifikaci zveřejní. Kromě Frame Generation momentálně pracuje také na implementaci DLSS upscalingu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama