Ulehčíte dopravě i své peněžence. Stojí investice za to?
Společnost Electronic Arts se po vzoru populární série The Sims rozhodla postupně rozšiřovat i budovatelskou strategii SimCity. Studio Maxis připravilo dodatečný balíček Airships, který obsahuje dvě různé vzducholodě (pro zaměstnance a turisty) a dva parky s celkem desítkou horkovzdušných balonů, stejně tak lehké reklamní vzducholodě. Ty budou propagovat významné události odehrávající se na stadionu.
Hlavním přínosem vzducholodí je, že ulehčí dopravě ve městech, avšak provětrají také vaší reálnou peněženku. Mohlo by se zdát, že jde o reklamní balíček, jenž někdo sponzoruje, zdání ale klame. EA cenu rozšíření stanovilo na 8,99 euro, tedy zhruba na 233 korun.
"Chcete-li do svého města přilákat více turistů a dojíždějících a zároveň potřebujete zlepšit dopravní situaci na hlavních tepnách, stylovější řešení, než jsou vzducholodě, jen těžko najdete. Tento nový dopravní prostředek zajišťuje transport Simíků mezi sousedícími městy v rámci regionu a mírní zátěž na silnicích, takže se můžete soustředit na vydělávání Simoleonů."
Další informace o Airships DLC naleznete na oficiálním českém blogu. Balíček zakoupíte na Originu.
SimCity vyšlo 5. března letošního roku na PC. Ze začátku se potýkalo s problémy, hráči se nemohli připojit na servery. Vývojáři nakonec vše vyřešili a nyní můžete bezproblémově hrát. Mac verze byla nedávno odložena na srpen.