A nečekejte žádné dialogy.
Švédské studio Tarsier se v květnu roku 2014 pustilo, díky programu Nordic Game, do vývoje hororové adventury Hunger, která se ale letos v srpnu dostala pod vydavatele Namco Bandai a následně byla přejmenována na Little Nightmares.
O několik dní později jsme se mohli dozvědět i to, že se tato silně zneklidňující plošinovka dostane na konzole PlayStation 4 a Xbox One a na PC někdy na jaře 2017. Díky rozhovoru hlavního herního designera Dave Mervika s OnlySP se nyní dovídáme další podrobnosti, jako je třeba délka hry.
Mervik uvedl, že švédští vývojáři vytvořili trochu jinou interpretaci příběhu, a že i když ve hře najdete určitý vypravěčský element, který vás bude doprovázet po celou dobu, je hra také velmi otevřená volné interpretaci příběhu.
Částečně je tento nevšední přístup k vyprávění zvýrazněn právě tím, že ve hře vlastně nenajdete žádné rozhovory. Důvodem bylo vytvořit zdání, že se hra odehrává ve skutečném světě a nejde pouze o iluzi, kterou bude vysvětlovat několik filmových předělových scén.
Mervik dále prozradil, že studio kladlo velký důraz na zkoumání prostředí, zde nazvaného The Maw. Z tohoto důvodu nejde ani nějak určit přesný čas, jak dlouho vám zabere dokončení hry. Mervik ale odhaduje, že by se měla herní doba současného stavu hry pohybovat v rozmezí 6 až 8 hodin.
Little Nightmares má digitálně vyjít pro PlayStation 4, Xbox One a PC někdy na jaře příštího roku, ale doposud nebyla stanovena její cena.