Zpět na článek

Diskuze: Don't Nod je ve finančních problémech, hrozí velké propouštění

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

moty4563
moty4563
Level 20 Level 20
18. 10. 2024 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Don'tnod má brilantní scenáristy a vždycky jde proti proudu, což je ve světě remaků remasterů hrozně sympatický, ale z nějakýho neznámýho důvodu si pod sebou řeže větev. Ne, hra s hlavní transsexuální postavou masy neosloví (během roku byla zdarma). banishers museli stát majlant, i když ten obrovský svět nepotřebovali a momentálně tak studio sází na 4 puberťačky, co si zakládají kapelu. hodně štěstí.

vampyr byl za mě boží, už kvůli hudbě, dabingu hlavního hrdiny a úžasné symbolice.

Petr Duchoň
Petr Duchoň
Level 10 Level 10
18. 10. 2024 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A zaměstnanci co si chtějí udržet místa jako vyřeší co když jim místa zůstanou. Akorát je to potopí rychleji. No to je řešení 🤣

TorontoTom
TorontoTom
Level 38 Level 38
18. 10. 2024 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to škoda, Vampyr a Banishers byly super koncepty s podivným gameplayem. Banishers byl o trošku lepší když si člověk vyhrál s loadoutem. Na druhou stranu o Life is Strange bych si neopřel ani kolo, ale hádám že to teda vydělává víc a platí to účty. Zrovna takových 2 a půl A her by mělo být víc

0define666
0define666
Level 27 Level 27
17. 10. 2024 16:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolím si napsat svůj názor, že Banishers je ukázkou typické současné produkce, která není schopná přijít s jediným originálním prvkem. Jistě, hra funguje, vypadá dobře, ale jediné, tak nějak originální, je na ní jen příběh. A i ten jen v detailech, protože celkový rámec - drama - je staré jak lidstvo samo. Gameplay je v podstatě moderní God of War -- koridor s pár odbočkami, co deset metrů umístěný jeden protivník, následovaný větší arénou, kde se spawnuje několik vln nepřátel po několika kusech. To vše proložené "boss-fightem" a cutscénami. Vše poměrně drahé na výrobu. V Unrealu, takže hra vypadá jako jiné podobné hry v Unrealu. Je to špatně? Ne! Funguje to. Hraje se to. Zabaví to. Ale je to dostatečné, aby to zaujalo miliony zákazníků? Evidentně ne.

Jusant je milá indie hra. Produkt který nemá šanci uživit vydavatele/developera velikosti Dontnodu. Zřejmě se vyráběla jen pro potěšení nějakých "otců zakladatelů". Podle mne majitelé silně přecenili své schopnosti a po fenomenálním úspěchu Life is Strange se rozrostli příliš rychle a příliš hodně. Teď nastupuje fáze konsolidace.

Jakob
Jakob
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PlayStation
17. 10. 2024 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@0define666 @0define666 taktak Banishers byly tezka nuda, ani jsem to nedohral. Nebylo to primo spatne, ale nic, co by me zaujalo oproti jinym podobnym hram.
Zato Jusant me bavil dost, ale presne jak pises - mila indie hra, postavena na jednom napadu. Zabavna drobnost na jeden dva vecery.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
17. 10. 2024 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Často se divím kolik studia dokáží utratit za marketing ohromné částky, ale příjde mi, že v případě Banishers to zase bylo nedostatečné. Jednou, dvakrát jsem hru nějak zahlédl a pak to prostě vyšlo. Hra to nejspíš bude dobrá, dobře hodnocená hráči i magazíny, ale prostě upadla v zapomnění.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
17. 10. 2024 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Je to škoda. I když jsem měl k Banishers nějaké výhrady, tak je to do velké míry originální a zábavný titul. Troufám si tvrdit, že se na konci roku určitě objeví v našem seznamu opomíjených her.

Gurp
Gurp
Level 33 Level 33
17. 10. 2024 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík @Jan Urbančík taky me banishers příjemne překvapili a bavili. Zajímavé prostředí, zábavná hratelnost, příběh člověka dotáhl do konce. Taková příjemná hra. Ale je pravda, ze dost lidí kolem mě, kteří hrají docela často, vůbec netušili, že existuje

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 38 Level 38
17. 10. 2024 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těžko říct co se ve firmě děje, ale velkou část na tom bude mít i herní komunita, ale nejspíš je možný že tam probíhá nějakej tunel nejspíš...tituly nedokážou tolik zaujmout pravděpodobně hráče a nezískají si přízeň...já jakožto fanoušek studia podporuji vždy ale pár jedinců to nezachrání..a mrzí mi to protože jejich tituly jsou skvělý...doufám že to nebude mít fatální dopad do budoucna na hry od nich což by mi hodně mrzelo

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2024 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak dokazou pri velikosti +-200 lidi, za rok projebat 42 milionu eur? Tenhle osud je ale docela castej, jeden hit je vystreli na mesic a pak padaji a padaji, az se dole rozplacnou...

Reklama
Reklama