Bohužel tahle hra si prochází vývojářským peklem už aspoň šest let. Hratelný prototyp jsem viděl už na konferenci GameAccess v roce 2018. Pak hru rozšiřovali a předělávali. Obávám se, že se dostali do stavu, kdy do projektu už vložili hodně peněz a času, ale z testů a reakcí veřejnosti (sledovanost) jim vychází, že o hru není zájem. Předpokládám, že se snaží reagovat upravováním a rozšiřováním. Ale to stojí ještě víc času a peněz...
Značku je vždy třeba pořádně chytnout za cecíky a dojit a dojit! Je třeba vygenerovat nové problémy, přidat nové postavy a dát vzniknout novým konfliktům. A pak je důrazně a především dlouze "řešit". Samozřejmě je třeba nechat některé věci důmyslně nedopovězené. Já myslím, že druhá sezóna bude úspěch. Vlastně už je úspěch, protože dala vzniknout třetí sezóně. Ta bude taky úspěch!
Takový hezký filmeček a ona je to nakonec PvP střílejda, kde se běhá mezi betonovými bloky. No marketing se bude muset o to víc snažit, ale nakonec Sony svého zákazníka snad najde.
@El_Scorpio
@El_Scorpio: Vítej do herního světa bez reálné konkurence. Microsoft je ze hry, Nintendo zřejmě pokrývá jiný segment trhu a PC komponenty jsou taky drahé. Zdražují, protože zdražovat můžou. Trump uvalil v USA cla a tak cena v EU vzroste? Bullshit.
@Geralt z Rivie
@Geralt z Rivie: Tyhle "complete edice" přece není nic nového. Prostě se placky prdnou do nově udělané krabičky, s novým obrázkem. Sony to udělalo už mnohokrát. Například u God of War (původní trilogie). Je to jen produkt.
@Horizont událostí
@Horizont událostí: "...tedy až na vraha svého táty". Oops, taková drobnost. Takže.. vlastně... není schopná odpustit a přerušit nic. A Abby je ve dvojce "psychicky silnější a pevnější" než Ellie jen proto, že z Ellie udělal autor (autoři) ve dvojce karikaturu, která neodpovídala Ellie z jedničky. Pro mne to bylo jako hrát za dvě zcela rozdílné postavy.
Takže to nejdůležitější: Budou mít tvůrci seriálu koule a nechají zabít golfovou holí hlavního představitele, který je na každém plakátu? A nebo HBO vysvětlilo psychopatickému autorovi, že to nebyl dobrý nápad ani tehdy a ani teď? Záhada...
@Lenka
@Lenka: Velkorysost je u Nintenda považována za sprosté slovo už dlouhou dobu. Naposledy si na nějakou pamatuju, když půl roku po vydání 3DS museli snížit cenu skoro na polovinu, aby se to prodávalo, a při tom dali všem stávajícím majitelům jako dárek několik GBA her ke stažení. Nintendo je podle mne ta nejtvrdší kapitalistická korporace ve videoherním průmyslu. Co jim u veřejnosti prochází, by si jiné společnosti (Sony, Microsoft apod.) nemohly dovolit.
@Sherlock161
@Sherlock161: Je lepší právě v těch exkluzivitách. Mario, Zeldu, Animal Crossing, Pokémony, Metroid a další si jinde nezahrajete. A prosím, neobtěžujte se s argumentací, že se jinde dá zahrát "něco podobného", nebo "že se to dá hrát v emulátoru". Možná že chodíte do kina na "něco podobného jako Spiderman" a na "něco podobného jako Marvelovka", ale miliony lidí to prostě nezajímá a chtějí originál a připlatí si za něj. Pokud to máte jinak, gratuluji - ušetříte.
Bloodborne 2. V prvních pár vteřinách traileru jsem si to myslel. Krev, upíři, lovci, viktoriánská architektura města. Stejná posedlost dlouhými záběry na ruce a na zahalené tváře. Noc, měsíc. Některé věci mi naopak připomněly Elden Ring. Větší mapa, tvar otevřené krajiny a větší volnost pohybu (dokonce létání?). Bohužel to v důsledku vypadá, jako by ve From Software trpěli krizí kreativity. A exkluzivnost na Switch2 dobrému dojmu nepomáhá.
Pořídím jen pokud bude součástí kolekce: Last of Us PS4 i PS5 verze, Last of Us 2 PS5, hudba na CD, a obě řady seriálu. Vše zabalené a zavázané velkou červenou stuhou s mašlí.
@Horizont událostí
@Horizont událostí: Uncharted je hra z jiné generace, koncepčně odpovídající své době. Nezáleží na tom, že je to už čtvrtý díl. Série prostě vznikla zkraje PS3 éry a byl to pokus Naughty Dog udělat akční adventuru s reálnými (reálnějšími) postavami po animácích v Jack (and Daxter) hrách na PS2. První hra byla svěží, druhá byla asi kreativním vrcholem a třetí byla nutným a očekávaným pokračováním. Na čtyřce bylo znát, že je udělána z povinnosti a že kreativní těžiště týmu už leží v Last of Us. A tak to nejlepší na hře je její vizuál. Popravdě mne nakonec, paradoxně, víc bavila "survival" trilogie Tomb Raider.
@Corvus
@Corvus: U Expedition 33 mám obavy, že to bude zklamání kvůli délce. Přece jen to je až příliš hezké na tak malé studio, aby hra měla 30+ hodin příběhu a různorodého prostředí. Minulý rok jsem zažil zklamání u Sea of Stars.
Pro fanoušky digitálních distribucí. Abyste věděli, jak vás majitelé digitálních platforem berou na hůl, a jak je konkurence potřebná.
Cena krabičkových verzí některých her z výše uvedeného seznamu (ceny jsem hledal přes Heuréku, ale asi byste našli i lepší):
Marvel’s Spider-Man 2 - 989,-
Warhammer 40,000: Space Marine 2 - 989,-
Star Wars Outlaws - 639,-
Elden Ring - 666,-
Resident Evil 4 - 457,-
Jen chci připomenout, že když si koupíte krabičku, tak si hru můžete zahrát, a pak ji půjčit kamarádovi. Nebo ji prodat. Snadno vás tak hra vyjde na polovinu ceny. Možná i míň.
Ale není nad to pohodlí zaplatit víc a pak se dívat na obrázek v "Game Library".
Takže tunelování Ubisoftu začalo. Jsem zvědavý, jak se rychle z "dceřinky" stane samostatná dáma. Z firmy se vyvedou aktiva a akcionářům zůstanou oči pro pláč. Co Ubisoftu vlastně zůstane? Raving Rabbids a princ z Persie?
@El_Scorpio
@El_Scorpio: Nejde o to, že to třeba bude cross-gen hra. Stále by platilo, že pro stávající generaci cíleně neudělali jedinou hru. Problém by byl v této statistice:
PS2 - Udělali 4 hry ze série Jak
PS3 - Udělali tři hry ze série Uncharted a Last of Us
PS4 - Udělali Uncharted 4 ( plus Lost Legacy) a Last of Us 2
PS5 - .... nic (teda možná chudší verzi Intergalactic)
@Lobo
@Lobo: Zpestření tahových soubojů o real-time reakce (zesílení útoku/obrany) měl už Super Mario RPG. A později mnoho jiných. Paper Mario, Mario & Luigi, Lost Odyssey, Yakuza: Like a Dragon, ... Je to zajímavé, ale má to i stinné stránky - souboj se tím dost zpomaluje a po čase to může být už otravné, souboje se totiž nemohou zrychlovat. Jsem zvědavý, jak se s tím popasují autoři této hry.