Naštěstí půjde jen o dvoutýdenní zpoždění oproti předpokládanému vydání.
Společnost Electronic Arts oficiálně o dva týdny odložila snowboardingový titul SSX. Původně měla hra vyjít 14. února v Severní Americe a o tři dny později v Evropě. To už ovšem neplatí, nově si na SSX budeme muset počkat do 2. března (v USA 28. února), kdy se na trhu objeví PlayStation 3, Xbox 360 a Wii verze.
"Nedávno jsme se rozhodli si vzít několik týdnů navíc, abychom hru v klidu dodělali. Myslíme si, že si to zaslouží," řekl v otevřeném dopisu na oficiálních stránkách Todd Batty, kreativní ředitel SSX.
"Fanoušci na SSX čekají velmi dlouho, doufáme tedy, že vám nebude vadit, když si na SSX počkáte o dva týdny navíc."
"V průběhu více než 10 let vývoje, kdy jsme pracovali ještě na jednom projektu, se náš tým soustředil na hlavní část hry. Čas navíc znamená, že se můžeme zaměřit na maličkosti, které nemusí být patrné během první hodiny nebo dvou hraní. Tyto maličkosti se mohou objevit v průběhu dnů, týdnů a měsíců."
"Našim cílem od prvního dne bylo obnovit tuhle úžasnou série a přinést díl, který si SSX zaslouží. Vždyť SSX3 stále patří mezi nejlépe hodnocené hry všech dob."
"Jsme nesmírně hrdí na to, kde jsme dnes a velmi vděční za podporu komunity. Děláme hru pro vás a chceme, aby se vám líbila."
Pokud jste včera propásli nejnovější gameplay záběry, tak se na ně podívejte nyní. Pochází z alpha verze hry.