Ty si ovšem nezahrají majitelé konzole Wii U, protože tu Frostbite 3 nepodporuje.
Společnost Electronic Arts investovala velké částky do vývoje technologie Frostbite od švédského studia DICE, které engine využilo v sérii Battlefield. Jelikož jde ale o dobrou technologii, tak se EA rozhodla nelicencovat cizí engine a raději využít ten svůj, což už několikrát potvrdila - Army of Two: The Devil’s Cartel nebo NFS: The Run.
Stefan Boberg, technický ředitel Frostbite, prozradil, že v současné době chystají hned 15 her, které poběží na Frostbite engine. Jde o Battlefield 4, Mass Effect 4, Dragon Age 3, Need for Speed 2013, Command & Conquer, Plants vs. Zombies TF2 a mj. také neohlášené tituly ze světa Star Wars od Visceral Games, DICE a BioWare.
Konzole Wii U se zdá se bude muset bez chystaných titulů obejít, protože Frostbite 3 engine ji nepodporuje. To na Twitteru vysvětlil Johan Andersson, technický ředitel z DICE, slovy, že Frostbite 2 engine neběžel dobře na Wii U, a tak se rozhodli se podporou pro třetí generaci enginu nezabívat. Na Frostbite 3 ovšem udělali nějaké testy, které nedopadly dobře.