Zpět na článek

Diskuze: EA ruší Star Wars od Respawnu, zavírá Ridgeline a propouští stovky lidí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
1. 3. 2024 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako by nebylo důvodů nenávidět EA už tak dost.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
29. 2. 2024 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA vždycky ví jak zaujmout. Pamatuje si někdo něco co by kdy řekl Wilson a dávalo to smysl? Co na koho ví že ho to stále udrží v křesle EA...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
29. 2. 2024 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dementi, kdyby aspoň prodali značku Command and Conquer třeba Microsoftu a ten jí dále rozvíjel. Stačí se podívat na Age of Empires jak kvete, to samé by mohlo potkat CaC. Ne, nejúspěšnější značku musí mít vydavatel, který je absurdně neschopný naslouchat hráčům.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
29. 2. 2024 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA: Licencované IP nebudou úspěšné. Překlad do normální mluvy: Nebudeme platit Disney tučné prachy. Mandalorian je drahý. Vytvoříme si vlastní sci-fi FPS jako klon Call of Duty a shrábneme miliony. Vývojáři Battlefieldu: Cože? Haló! My jsme tady. Haló!

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
29. 2. 2024 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu SW licenci nemohli poskytnout snad horšímu vydavateli. Od roku 2013 se jim povedlo udělat 4 hry. 2x ačkoliv povedený, tak klony Battlefieldu a 2x ze série Jedi Order. Takhle nevyužít potenciál jsem dlouho neviděl, přitom argument, že singlovky netáhnou fakt neplatí. Za poslední dobu se stačí podívat na prodeje God of War, Baldurs Gate 3 nebo Red Dead Redemption 2. Singlovky táhnou, jen to nesmí být rychlokvašky, který absolutně míjej cílovou skupinu hráčů jako třeba Immortals of Aveum nebo Forspoken.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rronaldr To sice táhnou, ale nemůžeš je porovnávat s hrama, jako je FC 2024, Madden nebo třeba Apex. U singleplayerovky dá hráč 70 euro za hru a tím to v zásadě končí. Naopak u FC 2024 to nákupem hry za stejnou cenu jenom začíná a nadále hráči pak generují příjem v mikrotransakcích. V případě Apexu navíc o battlepassy. O to EA jde. Udržet hráče co nejdýl a vydělat na něm co nejvíc peněz. Tahle receptůra jim funguje už 10 nebo patnáct let, tak proč by to najednou měli měnit?

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rronaldr Zapoměl si Squadrons.

KRoman47
KRoman47
Level 37 Level 37
29. 2. 2024 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, takže nejdůležitější jsou opět "sport a masivní online komunity", takže live service lootbox hazard.

Gregory Prdelník

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 Tak jasně, ty bys dělal něco za méně peněz když můžeš dělat něco za více peněz? :D

Kotel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

má takovej pocit, že se z toho stal takovej trend propouští všichni tak taky někoho vyhodíme, lidí máme dost.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jéjé, nejspíš mají zase krizi typu "Singleplayer hry jsou mrtvé", navíc ještě, že "licencovaná IP v měnícím se průmyslu nebudou úspěšná". Tak hlavně, že jejich "originální" Immortals of Aveum je úspěšné dost. :D

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To moc dlouho nevydrželo. jak je to dlouho se o hře začlo mluvit, týden?

RtFup

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou šašci!!

Reklama
Reklama