Na nový projekt sympatické Jade Raymond si počkáme.
Není tajemstvím, že EA v žánru akčních adventur tlačí bota. Když se podíváme na portfolio této společnosti, tak vydává akorát střílečky, RPG tituly, sportovní hry a čas od času nějaké ty závody. To chce vedení Electronic Arts v budoucnu změnit, dost si slibuje od kanadského studia Motive, které vede sympatická Jade Raymond. Právě ona se svým týmem pro EA připravuje akční adventuru ve stylu Assassin's Creed. Byla u zrodu prvního i druhého Assassin's Creed, stejně tak byla zapojena do vývoje Watch Dogs.
Na pořádnou akční adventuru od EA si ale ještě počkáme. Finanční ředitel Blake Jorgensen na schůzce s investory řekl, že jde o obrovskou hru, která vyjde za tři nebo čtyři roky. Čekání to bude dlouhé, jistě ho ale zkrátí další nadějný projekt. Tím je akční adventuru ze světa Star Wars od Visceral Games. Tvůrcům Dead Space pomáhá scénáristka Uncharted Amy Henning, která se má postarat o vytvoření zcela nových postav. Dočkáme se jí v roce 2018.