Zpět na článek

Diskuze: Ekonomika singleplayerových her je komplikovaná, vysvětluje šéfka Xboxu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
27. 10. 2017 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @newborec

Hry me nepripadaji 10x lepsi, na to ze na nich dela 10x vic lidi. Takze chyba je stale na jejich strane...

newborec
newborec
Level 1 Level 1
27. 10. 2017 03:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to komplikovanější. Chápu, že před 20 lety velkou hru připravovalo 50 lidi, dnes je někdy i 500 málo. A zase o tolik moc nestojí. Takže rozumím tomu, že je vývoj dražší a snaží se i víc vydělat. Jaký zvolit systém, to jim ale nikdo neporadí, ale není to fakt lehké. Děti tady si to představují jako jednoduchou věc, ale to není

ZeRen
ZeRen
Level 1 Level 1
26. 10. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"VIKY1

To je jak kdyby snědl celý chleba za 5 dnů a taky nemá smysl vyrábět když nevydrží dlouho . . Proč tu kecáte nesmysli a to máte maturitu jo... Singl hraní mám rád ale né multák co se tam zabíjíte se jako magoři . "

on ten chleba taky nestojí 1600+ kč blbe, za taký prachy už to mám nějakou úroveň

lukayson
lukayson
Level 30 Level 30
26. 10. 2017 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Často se píše že většina peněz AAA her jde do reklam, a ještě častěji se ty reklamy miji učinkem. reklama kterou vidím 20x byla učinná jen poprvé, potom už ji vydavatelé jen zbytečně platí, a je to k ničemu. Taky se dá hodně uštřit na vyvoji viz Hellblade, low bagguet AAA hra, neskutečnou kvalitou

Demistrio
Demistrio
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je komplikované lidi ždímat na de facto stejných, mnohdy i horších hrách pořád dokola, aniž by je přestali kupovat ano to souhlasím.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
25. 10. 2017 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přes 30 let to funguje, ale najednou je to komplikované. Já vidím problémy jinde. Začíná to tím, že obrovská část rozpočtu se dává na marketing (takové miliónové sumy jsou naprosto zbytečné) . Dalším problémem je kvalita - ať už po stránce technické nebo obsahové, která čím dál více kolísá (paradoxně i ta technická, ikdyž máme k dispozici lepší a lepší technologie... Přitom UI, grafika nebo herní možnosti se zlepšují nepřiměřeně pomalu) . No a dotřetice to souvisí s tou kvalitou - snaha každý rok dělat nový díl je kontraproduktivní. Jednak není znatelný výrazný posun díl od dílu, druhak se to hráčům omrzí, třeťak (:-D) ikdyž je někdo konzumní ovce a sežral by i zkažené vajca, tak na to prostě nemusí mít peníze v té záplavě her. Holt ani hráči nejsou dojné krávy s bezedným vemenem Jak se píše v textu - existuje řada her pouze se singlem, které jsou na tom, co se týče (nejen) návratnosti, více než dobře. Takže tenhle alibismu ať si strčí... kam chtějí...

flexo369
flexo369
Level 21 Level 21
25. 10. 2017 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Môžeme si za to sami (hráči) , keby ľudia do singleplayerových hier nedávali peniaze (mikrotransakcie) , tak by sa to vývojárom/vydavateľom ani neoplatilo dávať do hier... Samozrejme, že to budú pchať všade, kde sa len dá, keď to budú hráči aj tak kupovať. . prečo nie

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2017 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý vydavateľ by chcel aby sme všetci neustále dokola hrali tie isté hry. Jasne.... . prestanem chodiť do práce a idem na to. EA by nám malo platiť za to, že vobec hráme ich hry a nie naopak

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
25. 10. 2017 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ShelbyGT500

Tak. A navíc tu mluví o Star Wars! Jako pokud tvrdí, že je riziko vydat STAR WARS hru, tuhle mega značku a mega hype a od autorky Uncharted, tak si na*rali do huby, s prominutím, nebo mají místo mozku modrou obrazovku. Páč jak potom můžou vycházet jiné hry, co takové hype nemají? Dyť to musí být naprostý hazard a amatérismus. Bože. EA to je taková továrna na lži. Prostě z open world, mikrotransakcí a MP se dá vytřískat víc prachů, mají to prověřený, tak to nacpou všude a kvalita je jim fuk.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Kulo

O všech, které vydává Microsoft, takže Gears of War, Halo, Forza atd. Možná jsem vás zmátl tím, že hry vycházejí i na Windows 10, ale jde o first-party hry Microsoftu.

VIKY1
VIKY1
Level 36 Level 36
25. 10. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jak kdyby snědl celý chleba za 5 dnů a taky nemá smysl vyrábět když nevydrží dlouho . . Proč tu kecáte nesmysli a to máte maturitu jo... Singl hraní mám rád ale né multák co se tam zabíjíte se jako magoři .

Kulo
Kulo
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen pro zajimavost, muze mi nekdo rict o jakych exluzivnich hrach pro Xbox se to mluvi ?

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne, ze kdyz udelaj singleplayer hru, co probehnes za 6h, tak jim to nevydělá....

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hráči chtějí vyšší věrnost a chtějí odpovídající grafiku.

To je ale žvást. On není problém, že by vydávaný hry měly špatnou grafiku. Hry vypadají už léta pořád stejně dobře. Spíš se najde něco co vypadá o dost hůř jako např. Mafia 3 než, že by někdo vydal něco graficky přelomovýho. Spíš by se ti pitomci měli zaměřit na to, aby i tak hrozně vypadající hra jako Mafia 3 nebyla tak brutálně náročná na HW. Ono si dost lidí rozmyslí jestli si hru koupí, když u víc než poloviny her se v recenzi dočte, že optimalizace stojí za prd. Hry vypadají pořád stejně až na nějaký detaily, ale HW náročnost díky lenosti vývojářů a svinstvům jako Denuvo neúměrně roste a ani počítač za 50 000 Kč vám nezajistí, že si je plynule zahrajete. Já musím opět poukázat na Rockstar. Stačí se kouknout na GTA V. Příběhově a hratelnostně vynikající hra, nádherná grafika, ukázková optimalizace a jako dodatek MP, na kterém slušně rejžujou. Hry jako GTA jsou ve vývoji dlouhý léta a taky si nikdo nestěžuje, že se mezitím mění herní průmysl. Rockstar se snaží vydávat bezchybný hry ve všech ohledech. Společnosti jako EA chrlí jednu hru za druhou bez ohledu na to, jestli je hra dodělaná a optimalizovaná nebo ne a potom se diví, že se neprodávají. Prostě kvalita je kvalita a všechno ostatní jsou výmluvy a vlastní neschopnost.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2017 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co ja na tom komplikovany, stačí nevydávat každoroční copy&paste kakance a hry na sebe i bez mikrotransakci vydelaji, to ale vyzaduje nejakou snahu a invenci a proto se jim do toho nechce...

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paní se v microsoftu moc nenadře

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Nojsty

Souhlasím!

Nojsty
Nojsty
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že trh by chtěl spíš více neexkluzivních her á la Uncharted. Mulťák i s těma lootboxama si můžou nechat, kdybych se chtěl navzájem střílet s dětma v mulťáku, tak si koupim Battlefront.

Ljuk88

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ku. vy! !

Reklama
Reklama