Engine nového Hitmana podporuje DirectX 12
Novinka Engine nového Hitmana podporuje DirectX 12

Engine nového Hitmana podporuje DirectX 12

Jan Kalný

Jan Kalný

9

Zatím není jasné, jestli se DirectX 12 ve hře dočkáme, ale minimálně víme, že engine, na kterém hra jede, ho podporuje.

Reklama

Kolem nového Hitmana se v poslední době točily špatné zprávy. Hra byla nejprve stažena z PlayStation obchodu a poté, co jsme neměli panikařit, jsme se dozvěděli, že se změnil plán vydání, resp. vydávání, a půjde o ryze epizodickou hru.

Už ale netřeba dál připomínat tyhle časy, protože nově aspoň víme, že engine, na kterém Hitman jede, podporuje DirectX 12. Pro úplnost jenom dodávám, že se jedná o engine Glacier, který poháněl i Absolution.

Alespoň to tak vyplývá z rozvrhu na letošní GDC (Game Developers Conference), na které Jonas Meyer z IO Interactive ukáže DirectX 12 v Hitmanovi v akci. Nutně to ale neznamená, že se ve hře DX12 opravdu dočkáme, ale šance jsou poměrně vysoké.

Součástí této konference má být seznámení lidí se vším, co nový DirectX obnáší a jak s ním správně pracovat. Teď už jenom stačí čekat na 11. března a na „první epizodu” a snad uvidíme DirectX 12 v akci.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama