Zpět na článek

Diskuze: Epic si sype popel na hlavu: "Náš launcher stojí za nic", zní z vedení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jenda
Jenda
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
dnes 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč s tím vůbec nic nedělají? Mají tolik programátoru a to jim nemůžou nakázat ať to má aspoň základní funkce? Chápe to někdo?

MrN00b
MrN00b
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PlayStation
dnes 20:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda Jsou jen dvě možnosti: První. Nemají důvod, prachy to generuje a většině běžným hráčům jsou nějaké funkce navíc ukradené, takže proč to řešit. Druhá možnost. Moc lidí tam nenakupuje, pokryje to jen náklady na provoz, tak proč do toho dál investovat, když se to nevrátí.

Osobně bych tipoval první možnost, prostě za ty roky až na hardcore hráčskou minoritu nikdo neřeší co tam je a není, a přestože dotyční štěkají jak je Epic hrozný, tak tam nakonec v tichosti nakupují :D Ono co si budeme, Steam má takový monopol a stádo fanatických ovcí, že snažit se z toho dělat něco víc než launcher na hry by bylo možná vyhazovaní peněz, přestože mají na mnohem víc.

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
dnes 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Steam taky

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
dnes 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pomalej není, ale co se týče funkcí, chybí mu toho oproti Steamu opravdu hodně. Obzvlášť mobilní verze nemá dokonce ani knihovnu, což je až absurdní.

Pront
Pront
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
dnes 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 A knihovna na PC zase nemá zobrazení listu vlastněných DLC pro konkrétní hru. Chybí toho opravdu dost, Steam je sice pomalejší, ale těch funkcí má fakt dost proti Epicu :D

KEEN
KEEN
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
dnes 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejhorší je to, že ne aby se snažili ten Store opravdu vylepšit a třeba se nějak odlišit od konkurence, aby to nalákalo hráče. Ne oni radši budou kopat kolem sebe a házet vinu na Valve, že mají monopol (přitom to tak vůbec není) a bla bla bla. Tim Sweeney jen brečí na sociální síti X a nadává na všechno kolem sebe. Hrozný! Teď UK zažalovala Steam, protože 30% výdělek z každé prodané hry je přeci moc! A kdo se k tomu tajně přidal? No přeci Tim Sweeney! Měli by se rozběhnout proti zdi, aby se jim v tý palici rozsvítilo. Podívejte se na GOG. Jedou si tu svojí politiku DRM free hry a jak jim to dobře funguje. Prostě dělají věci jinak a ani se nesnaží bojovat s Valve, protože vědí, že to nemá cenu. Ale Epic dělá všechno jen proto, aby Valve nějakým způsobem uškodil. Přitom škodí tak maximálně sobě.....

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
dnes 18:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Se Steamem vám budu oponovat, ten monopol opravdu má. Díky tomu, že to byl dlouho vlastně jedinej obchod svého druhu. Po tom jaké si na trhu vybudoval postavení už se konkurence vytváří jen velmi těžce. Ale samozřejmě platí, že Epicu stále spousta věcí chybí a není prostě konkurenceschopný. GOG bych do toho moc netahal. To je spíše okrajová platforma, která se věnuje primárně starším nebo různým indie hrám. Takový ty velký a nový hry tam většinou úplně chybí a to právě kvůli tomu, že mají DRM. GOG má prostě jinou cílovku a není přímou konkurencí ani Epicu, ani Steamu.

KEEN
KEEN
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
dnes 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Monopol znamená, že se jeden hráč snaží odstranit ty ostatní hráče ve stejném hracím poli a zůstat tam sám a určovat pravidla. Aspoň tak já chápu pojem monopol. To, že Steam byl první, ano souhlasím. To, že Steam si za tu dobu vybudoval jisté postavení na trhu, ano souhlasím. Ale pořád tam není ten pravý monopol, za který ho mají ostatní. Steam nikomu nezakazuje ani neurčuje, jak má dělat věci, jak má prodávat hry a jak se má chovat na herním trhu. Steam je jen prostě a jednodušše nejvíc "user friendly". Tam dke vidí chybu, tak se ji snaží hned eliminovat. Hráči si na něco stěžují a v zápětí je na to nějaká záplata. Oni jdou těm zákazníkům hrozně naproti. Co dělá pro hráče Epic? Chce konkurovat Steamu, tak se snaží nalákat developery, aby své hry vydali pouze na jejich storu a tím tedy nalákat nové klienty. 99% lidí na Epicu sou jen kvůli free hrám. Vyjde free hra, hráč se logne, claim game a tím to končí. Většinou tu hru ani nehrají. Je to prostě můj názor na věc. Určitě se mohu v něčem mýlit, ale za mě se takhle hráči nezískávají.....

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
dnes 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Já chápu monopol v tom smyslu, že má daný hráč (z jakéhokoliv důvodu) monopolní postavení na trhu. Což Steam jednoznačně má. Jasně, že Steam si tomu jde naproti svým chováním. Já mám Steam rád a taky si cokoliv radši koupím tam než někde jinde. Nejsme ve sporu v tom, že by si to Steam nezasloužil, ale možná jen v technikálii toho co každý z nás vnímá jako monopol. Já s vámi nesouhlasím v tom, že Steam nemá monopol, protože nešikanuje ostatní. On je spíš taková fakt světlá výjimka v tom, že ten monopol sice jednoznačně má, ale nijak aktivně ho nezneužívá. Problém je spíš prostě v tom, že potřebujete opravdu hodně peněz, abyste i s dobrou konkurenční službou mohli proti takovýmu hegemonovi uspět. Akorát, že Epic sice ty peníze má, ale bůhvíjak dobrou službu už ne. Což je čistě jeho chyba a Steam mu, jak vy sám říkáte, to neusnadňuje, protože je prostě sakra dobrej.

KEEN
KEEN
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
dnes 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 V tomhle s vámi souhlasím :)

Reklama
Reklama
Reklama