Remedy si bere k srdci zpětnou vazbu a slibuje další velké změny.
Finské studio Remedy v úterý vydalo svůj vůbec první multiplayer titul. Co-op střílečka FBC: Firebreak ale z řad kritiků i hráčů obdržela poměrně smíšené reakce, byť tady na Zingu jsme jí udělili 7 bodů z 10, ale i tak jsme zmínili řadu nedostatků. Právě na ty se díky zpětné vazbě hráčů vývojáři rychle zaměřili a dnes vydali první velký patch s označením 1.2.
Změn přináší opravdu hodně, mezi ty nejvýraznější ale patří rychlejší a přehlednější progres, ať už jde o odemykání nových zbraní a kosmetických předmětů (které bylo pro přehlednost rozděleno), zvýraznění dokumentů, které se ve hře používají právě jako měna pro odemykání, či okamžitý přístup k celé misi. Dosud se hráči k plné verze každé mise dostali pouze tak, že nejprve prošli čistě první a následně dvěma prvními částmi. To mohlo působit zbytečně zdlouhavě a nudně, hráči titul často opustili, aniž by se dostali ke skutečnému jádru obsahu.
Novinek a vylepšení je každopádně mnohem více a podrobně je najdete ve zveřejněných patch notes. V dodatečné zprávě se navíc vývojáři zavázali, že tímto patchem zdaleka nekončí a mají už v plánu další změny, které ještě trochu potrvají. V zásadě ale mají navazovat na základy položené právě ve verzi 1.2, tedy zpříjemnění prvních hodin hraní, obecně zlepšený onboarding (včetně mnohem propracovanějšího tutoriálu) či zpřehlednění uživatelského rozhraní.
Pokud jde o čísla, FBC: Firebreak měl na Steamu v úplném maximu krátce po vydání necelé dva tisíce současně hrajících hráčů, nyní se hodnota pohybuje v rozmezí několika vyšších stovek. Nutno ale dodat, že titul hned na den vydání dorazil také do služeb Game Pass a PS Plus Extra/Premium, kde čísla neznáme.