Vedoucí producent prozradil budoucnost fotbalové série a řekl, že i přes chystané změny se nebude jednat o natolik revoluční skok, jaký představuje letošní ročník.
David Rutter totiž věří, že Impact Engine z letošní FIFY, který dovoluje hráčům realisticky reagovat a házet tlamy, je za poslední roky tím největších technologickým skokem série.
„Příští rok nehodláme zase předělávat Impact Engine, protože jsme toho dost zvládli letos. Nebude se jednat o žádné dramatické změny, ale přineseme hodně změn v hratelnosti. Stále ale nevíme přesně, na co se vrhneme,“ řekl Rutter v rozhovoru pro Digital Spy.
Jedním technologickým skokem ale bude rozhodně implementace Kinectu.
„Od samého oznámení pohybového ovládání se nás komunita ptala, zda jej zahrneme do našich her a my odpovídali, že se tak stane až ve správný čas,“ dodal Rutter. „Ten čas nadešel a my tak aplikujeme pohybové ovládání do příštího ročníku.“
Prozatím se budeme muset spokojit s letošní FIFOU, která se zdá být zatím nejlepším dílem série. Uvidíme v září.