Final Fantasy 16 upřednostňuje britskou angličtinu
Final Fantasy XVI Novinka Final Fantasy 16 upřednostňuje britskou angličtinu

Final Fantasy 16 upřednostňuje britskou angličtinu

Martin Zavřel

Martin Zavřel

Platformy PlayStation PlayStation 5

Rozhodnutí, které bude mít vliv na zpracování mimiky.

Reklama

Producent hry Naoki Yoshida v čerstvém rozhovoru prozradil, že při natáčení (motion capture) filmových scén pro nejnovější díl kultovní ságy natáčejí rovnou také anglický dabing. Jedná se přitom o takzvanou metodu "performance capture", což znamená, že se natáčí jak pohyby, tak mimika i hlas herců. To následně vede k uvěřitelnějšímu a živějšímu zpracování digitální podoby dané scény. Tato informace je poměrně zásadní především proto, že v minulosti byl u velkých japonských her zdrojem mimiky japonský dabing a ten anglický se pak musel do daných záběrů trefovat. Zde ale půjde o opačný postup, stejně jako třeba u nedávného hitu Death Stranding.

Yoshida nedávno také prohlásil, že by hru rád ukázal na podzim během Tokyo Games Show, ale zároveň dodal, že to postup vývoje možná ještě neumožní. Přesto je dobrá zpráva, že natáčení anglického dabingu je údajně již téměř hotové, takže přinejmenším příběhová kostra hry je zřejmě v pokročilém stádiu. Podle dosud zveřejněných ukázek lze doufat, že je na tom docela dobře i bojový systém. Těžiště práce tedy nyní nejspíš spočívá ve výrobě náročných filmových sekvencí a náležitě rozmáchlých fantasy lokacích. Hra by měla dorazit nejprve exkluzivně pro PlayStation 5, ale rok vydání zatím nebyl potvrzen.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama